Internetowi influencerzy promują podejrzane produkty i zarabiają na tym krocie - Marketing przy Kawie
Internetowi influencerzy promują podejrzane produkty i zarabiają na tym krocie
  • 0
  • 1
1.10.2021

Internetowi influencerzy promują podejrzane produkty i zarabiają na tym krocie

Słuchawki za 129 zł promowane przez Marcina Dubiela, które na AliExpressie kosztują kilka dolarów? Świeca oczyszczająca uszy z woskowiny, której bezpieczeństwa nie gwarantuje sprzedający, promowana przez Aleksandrę Ciupę? To tylko niektóre z przypadków naciągania młodych internautów przez internetowych celebrytów, które opisała „Gazeta Wyborcza”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2021

Szkolny miniserial Allegro z influencerami na TikToku

Marka Allegro w ramach działań „Back2School” stworzyła z influencerami miniserial na TikToku. „Allegro Back2School” to 18-odcinkowa historia przedstawiająca sytuacje, które spotykają uczniów w pierwszych dniach szkoły: brak długopisu, odpytywanie przy tablicy, lektury szkolne, szlabany po pierwszych wywiadówkach itd. Wspólnym wątkiem wszystkich odcinków dodatkowo budującym napięcie jest nieobecność jednego z uczniów.

30 września 2021