„Oto cena wolności” – kampania społeczna na rzecz uchodźców z Białorusi - Marketing przy Kawie
„Oto cena wolności” – kampania społeczna na rzecz uchodźców z Białorusi
  • 0
  • 1
16.11.2020

„Oto cena wolności” – kampania społeczna na rzecz uchodźców z Białorusi

„Pomóżmy uchodźcom z Białorusi żyć godnie w Polsce” – apeluje w kampanii społecznej Humanosh Fundacja im. Sławy i Izka Wołosiańskich. W jej ramach w przestrzeni miejskiej pojawiły się billboardy ukazujące plecy pobitych osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2020