1 29 0 0 0 23.02.2022Supermodelka Jill Kortleve w kampanii polskiej marki Jenny Fairy należącej do CCCHolenderska top modelka Jill Kortleve wystąpiła w sesji reklamującej najnowszą kolekcję butów i torebek Jenny Fairy na sezon wiosna/lato 2022. Można ją też oglądać w spocie.
0 4 0 0 0 23.02.2022Własna platforma programmatic Spicy MobileAgencja Spicy Mobile uruchomiła własną platformę emisji reklam w modelu programmatic – Spicy DSP. Rozwiązanie warte 10 mln zł i bazujące na algorytmach przewidujących prawdopodobieństwo kliknięcia w reklamę testują już największe domy mediowe.
0 4 0 0 0 23.02.2022Powstała pierwsza Żabka Nano w sklepie sieci Leroy MerlinŻabka Nano to koncept charakteryzujący się elastycznością. Kolejne bezobsługowe placówki mogą powstawać w różnorodnych lokalizacjach. Z możliwości szybkich zakupów mogą korzystać klienci i pracownicy sklepu Decathlon, klubu fitness Zdrofit, a od teraz także GigaMarketu Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. To początek współpracy sieci sklepów autonomicznych z marką branży budowlano-dekoracyjnej. Wspólnym celem jest zwiększenie komfortu klientów podczas zakupów.
1 1 0 0 0 23.02.2022Zakazany owoc i cnoty niewieście w spocie promującym wiosenną ramówkę TVN„Zakazany owoc TVN” – to tytuł spotu ramówkowego TVN na wiosnę 2022 r. Jego premiera odbyła się 22 lutego w „Dzień Dobry TVN”. Wystąpili w nim m.in. prowadzący, a także wiele gwiazd z programów i seriali emitowanych na antenie stacji. Autorem muzyki jest Krzesimir Dębski, a słowa piosenki napisali Jacek Cygan i Łukasz Grzegorzek, który jest też reżyserem spotu.
0 1 0 0 1 22.02.2022„Kupowałam swoje ulubione pieczywo, a okazało się, że wyszłam z mieszkaniem” – pierwsze wygrane w loterii BiedronkiBiedronka wręczyła pięć pierwszych nagród po 500 tys. zł na mieszkanie w loterii „Wygraj mieszkanie z Biedronką”. Łączna pula wynosi 28 mln zł. Loteria potrwa do 16 kwietnia.
0 1 0 0 0 22.02.2022Można już głosować na kandydatów do nagrody w konkursie Ad Wo/ManRuszyła X edycja konkursu Ad Wo/Man. Do 8 marca można głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród. W głosowaniu mogą brać udział przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.
0 1 0 0 0 22.02.2022Mateusz Zmyślony – założyciel Eskadry – odchodzi z firmy. Agencja ma nowego właścicielaPo 30 latach kreatywnej działalności założyciel Eskadry, Mateusz Zmyślony obiera nowy kierunek zawodowy, niezwiązany z reklamą i marketingiem komercyjnym. Firma pozostaje w całości w rękach dotychczasowego wspólnika, Jakuba Sadeckiego, który przez ostatnie 5 lat pełnił również funkcję prezesa zarządu, a z Eskadrą związany jest od 12 lat.
0 3 0 0 0 22.02.2022Tania Książka budzi w Internecie więcej pozytywnych emocji niż Empik, a o modzie najczęściej rozmawiamy na Twitterze. Ranking Social IndexRozmowy polskich internautów w 2021 r. zdominowała tematyka motoryzacyjna, sprzęt RTV oraz e-commerce. Najbardziej pozytywnie postrzegane branże to: AGD, zdrowie i uroda oraz moda. Najwięcej negatywnych emocji budzi z kolei telekomunikacja. SentiOne po raz piąty prezentuje ranking popularności marek w polskim Internecie – Social Index. Dzięki użyciu sztucznej inteligencji pozwala on porównać popularność wśród internautów największych firm obecnych na polskich rynku.
0 1 0 0 0 22.02.2022Glovo wybrało Grayling do obsługi public affairsPlatforma Glovo powierzyła opiekę nad działaniami z zakresu public affairs w Polsce Grayling Poland. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań public affairs, bieżące doradztwo oraz wsparcie w relacjach z interesariuszami i administracją publiczną.
0 1 0 0 0 22.02.2022Automatyzacja i digitalizacja IT priorytetami dla firm planujących transformację obszarów informatycznych – uważa DeloitteRozwój wielu trendów technologicznych tylko do pewnego stopnia jest reakcją na zmiany w zwyczajach konsumenckich czy ograniczenia gospodarcze spowodowane przez pandemię Covid-19. W szerszym horyzoncie ta ewolucja pomaga kształtować zrównoważoną przyszłość społeczną i ekonomiczną poprzez mierzenie się z wyzwaniami coraz bardziej złożonego świata – wynika z raportu „Tech Trends 2022” przygotowanego przez firmę Deloitte. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych pozwala wielu branżom wprowadzać zmiany na dużą skalę przy zaangażowaniu znacznie mniejszych nakładów.