1 2 0 0 0 8.04.2021Maciej Stuhr w kampanii reklamowej Erli.pl„Cała przyjemność na naszej stronie” – to hasło pierwszej kampanii marketingowej Erli.pl, nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem działań został aktor Maciej Stuhr.
1 1 0 0 0 8.04.2021Iga Świątek w kampanii wizerunkowej PZURuszyła kampania wizerunkowa PZU. Pierwszy raz występuje w niej najsłynniejsza obecnie polska tenisistka, Iga Świątek.
0 1 0 0 0 7.04.2021Twitter, LinkedIn, Spotify tworzą konkurencję dla ClubhouseSzybki wzrost aplikacji Clubhouse, sieci społecznościowej audio na iOS sprawił, że wielu graczy postanowiło skopiować ten pomysł. Próby podejmują m.in. Twitter, LinkedIn i Spotify.
0 1 0 0 0 7.04.2021Nationale-Nederlanden wybrał FormUp do obsługi działań performanceFirma Nationale-Nederlanden rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań performance. Wygrała go agencja FormUp.
0 2 0 0 0 7.04.2021YouTube wprowadza Violative View Rate, czyli współczynnik obejrzeń filmów naruszających zasadyYouTube wprowadza do raportu dotyczącego egzekwowania „Wytycznych dla społeczności” nowy wskaźnik. To Violative View Rate, czyli współczynnik obejrzeń filmów naruszających zasady (VVR). Pomaga on określić, jaki procent wyświetleń na YouTube pochodzi z treści, które naruszają zasady.
0 5 0 0 0 7.04.202127. edycja Festiwalu Golden Drum w nowej formuleRuszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. W konkursie można zgłaszać prace z 38 krajów, które zostały wdrożone lub opublikowane między 1 stycznia 2019 a 1 września 2021 r. Zgłoszenia można nadsyłać do 13 sierpnia. Ogłoszenie listy nominowanych nastąpi 13 października, a gala wręczenia nagród 15 października 2021 r.
1 5 0 0 0 7.04.2021OLX i Malcolm XD przypominają o legendzie polskiego Internetu7 kwietnia o godzinie 5:30 odbyła się premiera filmu „Fanatyk: Historia prawdziwa. Na swoim”. OLX postanowił zdmuchnąć kurz z wędki najsłynniejszego fanatyka nad Wisłą, Andrzeja Gałeckiego.
0 1 0 0 1 7.04.2021Pandemia uderza w młodych i biednych – pokazuje raport „Zachowania konsumenckie po roku pandemii” MullenLowe MediaHubNa progu trzeciego lockdownu widać było rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiej poprawy tego stanu. Okazuje się, że 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów – pokazuje raport „Zachowania konsumenckie po roku pandemii” MullenLowe MediaHub.
0 7 0 0 0 7.04.2021Wyniki badania Mediapanel za marzec 2021Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za marzec 2021 r.
0 1 0 0 0 6.04.2021IPG Mediabrands i TikTok stworzą program, który połączy marki z twórcamiSieć agencji kreatywnych i mediowych IPG Mediabrands oraz TikTok będą współtworzyć serię niestandardowych programów dla klientów IPG Mediabrands. Ma to pomóc im w budowaniu autentycznej obecności na TikToku poprzez współpracę ze społecznością twórców platformy.