W Nowym Jorku wystartowała kampania przeciwko marnowaniu żywności. Plakaty ze statystykami umieszczono na koszach i workach na śmieci - Marketing przy Kawie
W Nowym Jorku wystartowała kampania przeciwko marnowaniu żywności. Plakaty ze statystykami umieszczono na koszach i workach na śmieci
  • 1
  • 4
3.10.2021

W Nowym Jorku wystartowała kampania przeciwko marnowaniu żywności. Plakaty ze statystykami umieszczono na koszach i workach na śmieci

Dole Sunshine Company z branży spożywczej postanowiła zwrócić uwagę na nierówności żywieniowe w Stanach Zjednoczonych. Jedni wyrzucają rekordowe ilości jedzenia, podczas gdy innym żywności brakuje. Uwagę przechodniów mają zwrócić nietypowe nośniki komunikatu: śmieciarki, kosze i worki na śmieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 października 2021