0 1 0 0 0 22.12.2020Raport e-Izby „Płatności cyfrowe 2020”Rok 2020 jest zdecydowanie rokiem płatności elektronicznych. Wpływ na tendencję do ograniczania transakcji gotówkowych miała (i nadal ma) pandemia Covid-19. Ukazał się nowy raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Płatności cyfrowe 2020”. Opracowany został przez serwis GoMobi.pl na podstawie wyników badania zrealizowanego przez Mobile Institute.
1 7 0 0 0 22.12.2020W kampanii P&G „Lead with Love” dzieci śpiewają przebój The Cranberries, a firma deklaruje wsparcie społeczności lokalnychFirma chce w nadchodzącym roku zachęcić do wspólnych działań na rzecz społeczności, równości i planety. W reklamie „Emotions” koncern prezentuje sceny oparte na ośmiu podstawowych emocjach człowieka. Wykorzystuje także utwór „Dreams” zespołu The Cranberries.
0 1 0 0 0 22.12.2020Publicis konsoliduje działalność na rynkach Europy WschodniejKonsolidacja rynków Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii z Publicis Groupe Polska jest kolejnym etapem rozwoju modelu Power Of One w Europie Wschodniej. Utworzenie nowego klastra jest kontynuacją działań w kierunku wzmocnienia współpracy pomiędzy rynkami i zespołami.
1 2 0 0 0 21.12.2020AMS z kampanią edukacyjną #NieStrzelamPomagamKampania outdoorowa zorganizowana przez AMS zachęca, aby w okresie świąteczno-sylwestrowym kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów.
0 1 0 0 1 18.12.2020Facebook tworzy narzędzie, za pośrednictwem którego użytkownik będzie mógł płacić celebrytom za udział w filmieFacebook tworzy nowy produkt wideo, który umożliwi internautom płacenie popularnym twórcom treści lub celebrytom za możliwość interakcji z nimi podczas transmisji na żywo. Narzędzie o nazwie Super inspirowane jest aplikacją Cameo, która pozwala na tworzenie spersonalizowanych pozdrowień od celebryty.
0 1 0 0 1 18.12.2020Ponad 8 mln kary dla Telestrady za podszywanie się pod dotychczasowego operatoraPonad 8 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd i nieuczciwe praktyki rynkowe nałożył prezes UOKiK, Tomasz Chróstny na Telestradę. Przedstawiciele spółki pozyskiwali klientów, podszywając się pod ich dotychczasowego operatora. Firma nie wydawała konsumentom podpisanych z nimi dokumentów: umów i załączników do nich.
1 1 0 0 0 18.12.2020Dentsu rzuca muzyczne wyzwanie na święta, by wspomóc dziecięcą psychiatrięW tym roku grupa komunikacyjna Dentsu przeznaczy część budżetu PR na działania dobroczynne – wsparcie psychiatrii dziecięcej. Firma zachęca swoich klientów, partnerów i konkurentów do wzięcia udziału w specjalnym wyzwaniu muzycznym.
0 2 0 0 0 18.12.2020Facebook wykupił drugą krytyczną wobec Apple reklamę prasową. Chodzi o iOS 14Facebook intensyfikuje kampanię przeciwko zmianom prywatności Apple. 16 grudnia firma Marka Zuckerberga opublikowała drugą całostronicową reklamę prasową. Przekonuje w niej, że zmiany prywatności w iOS 14 „zmienią Internet, jaki znamy”. Zmuszą witryny i blogi do „pobierania opłat abonamentowych” lub dodawania zakupów w aplikacji z powodu braku spersonalizowanych reklam.
3 1 0 0 0 18.12.2020Cleo wyśpiewała pierwsze, a Król Mycia Rączek drugie miejsce w listopadowym zestawieniu YouTube Ads LeaderboardW listopadzie spośród reklam zamieszczonych na YouTube najchętniej oglądane było wideo marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Weeks w tej sieci sklepów. Internauci klikali też spot Ketchupu Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej. Na podium znalazła się również reklama X-komu z okazji 18. urodzin marki.
0 1 0 0 0 18.12.2020Mapa podmiotów internetowych IAB Polska 2020/2021Światło dzienne ujrzała Mapa podmiotów internetowych IAB Polska 2020/2021. Jest to projekt, który stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży internetowej.