Już 15.02 konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii
  • 0
  • 1
1.02.2024

Już 15.02 konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

15 lutego odbędzie się kolejna edycja konferencji IAB Polska z serii IAB HowTo. Tym razem tematem będzie efektywność kampanii marketingowych w kontekście wykorzystania nowych technologii.

Konferencja przeznaczona jest dla:

  • osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie,
  • pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów,
  • wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online, w tym e-commerce.

Udział w wydarzeniu może być cenny zwłaszcza dla:

  • osób odpowiedzialnych za strategię i działania performance marketingowe w firmach,
  • digital, e-commerce, SEM oraz content marketing managerów reprezentujących zarówno klientów, jak agencje i wydawców, przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

W agendzie konferencji m.in.:

  • 5 sposobów na poprawę efektywności kampanii – czego nauczyły nas mappingi technologiczne dla dużych marek?
    Marta Kusowska, Google Marketing Platform expert, Full Stack Experts
  • Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6
    Weronika Golon, senior digital strategist, OMD Group
  • Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story
    Tomasz Szulkowski, chief operating officer, GroupM/[m]Spark
  • Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja – marka.
    Piotr Matusiak, SEO strategy process supervisor, Bluerank
    Dominika Paruszewska, head of content, Bluerank
  • Jak nie przepalać budżetu i zwiększyć efektywność inwestycji w content dzięki oparciu się na wskaźnikach ilościowych i jakościowych?
    Tomasz Wileński, CEO, iSlay

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie howto.iab.org.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

1 lutego 2024

31 stycznia 2024

30 stycznia 2024

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2024

Agencja Stor9 wygrała przetarg marki Alpro na obsługę współpracy z influencerami

Stor9 wygrała przetarg na strategię influencer marketingową dla marki Alpro. W tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń influencerskich, jak również organizację wydarzeń z udziałem influencerów. Stor9 odpowiada za kompleksową strategię influencer marketingową dla marki Alpro w tym rekomendacje, zakup oraz monitorowanie świadczeń u influencerów, jak również koordynację i organizację wydarzeń z udziałem influencerów.