TikTok testuje funkcję identyfikowania produktów w filmach i sprzedaży w aplikacji
  • 0
  • 1
2.02.2024

TikTok testuje funkcję identyfikowania produktów w filmach i sprzedaży w aplikacji

TikTok w Stanach Zjednoczonych testuje funkcję, która sprawi, że produkty pojawiające się w filmach będą podlinkowane i możliwe do kupienia z poziomu aplikacji – wynika z informacji Bloomberga.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2024

Bluerank tworzy studio brandingowe

Agencja Bluerank utworzyła studio brandingowe łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radosław Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w agencji Gong, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny 19 Południka. Rozwój tego obszaru ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.