Klocki do zabawy w marketing. Co było piękne i pomysłowe w polskim marketingu i reklamie w 2023 roku?Klocki do zabawy w marketing. Co było piękne i pomysłowe w polskim marketingu i reklamie w 2023 roku?Klocki do zabawy w marketing. Co było piękne i pomysłowe w polskim marketingu i reklamie w 2023 roku?Klocki do zabawy w marketing. Co było piękne i pomysłowe w polskim marketingu i reklamie w 2023 roku?
Ubiegły rok w reklamie miał kilka mocnych punktów

Klocki do zabawy w marketing. Co było piękne i pomysłowe w polskim marketingu i reklamie w 2023 roku?

Klocki do zabawy w marketing. Co było piękne i pomysłowe w polskim marketingu i reklamie w 2023 roku?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W kreatywności cenne jest szczególnie wychodzenie poza schematy, łączenie elementów z pozornie odległych dziedzin. W marketingu kreatywność powinna pomagać w poszukiwaniu spójności między poszczególnymi składnikami marketing mixu: produktem, dystrybucją, pozycjonowaniem cenowym i komunikacją marketingową. Oto subiektywny przegląd kreatywnych kampanii z 2023 roku, wskazujący jednocześnie pewne trendy czy zjawiska twórczo wykorzystywane w reklamie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja