Cztery bezpłatne webinary Grupy Eura7 – m.in. o organizacji loterii i programu lojalnościowego
  • 0
  • 3
1.02.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Cztery bezpłatne webinary Grupy Eura7 – m.in. o organizacji loterii i programu lojalnościowego

Grupa Eura7 w lutym zaprasza na cztery webinary. Dotyczyć będą organizowania loterii promocyjnych, tworzenia programów lojalnościowych B2B, kreowania ambasadorów marki oraz rebrandingu.

Wszystkie webinary odbywają się online o godzinie 10:00. Kalendarium webinarów przedstawia się następująco:

7.02 – Jak legalnie w 2 tygodnie zrobić losowanie bez zdobywania zezwolenia?

Prowadzący:
Łukasz Wołek – CEO Grupy Eura7
Wiesław Mackiewicz – ekspert w obszarze loterii promocyjnych, prezes zarządu Nofsza

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak uruchomić losowanie Losofix w 2 tygodnie?
  • Których formalności nie trzeba robić, organizując Losofix?

Poznasz także możliwe zastosowania loterii Losofix oraz case studies loterii zorganizowanych w 2 tygodnie.

20.02 – Premiera rebrandingu agencji kreatywnej Abanana

Prowadzący:
Łukasz Wołek – CEO Grupy Eura7
Maks Michalczak – head of PR and content marketing, Grupa Eura7

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak wyglądał proces prac nad rebrandingiem?
  • Które usługi będzie oferowała Abanana po zmianach?
  • Jak połączono technologię i kreatywność?
  • Co wyróżni agencję na tle konkurencji?

21.02 – Jak zaplanować program lojalnościowy w B2B?

Prowadzący:
Łukasz Wołek – prezes zarządu Viscale

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak zaplanować budżet programu lojalnościowego?
  • Jak krok po kroku zaprojektować program lojalnościowy?
  • Czym jest program lojalnościowy i jak go skutecznie wykorzystać w biznesie?
  • Jak sformułować zapytanie ofertowe, aby znaleźć odpowiedniego wykonawcę?

29.02 – Kreowanie Ambasadorów Marki – case studies

Prowadzący:
Paulina Kasprzyk – social media manager, Grupa Eura7
Agata Kieloch – account manager, Grupa Eura7

  • Jak wybrać Ambasadora Marki?
  • Jak prowadzimy komunikację – case study marki Drożdże Babuni
  • Co niosą za sobą działania z Ambasadorem Marki i jaki jest ich cel?
  • Czy lepszym Ambasadorem będzie zasięgowy influencer, czy zaangażowany konsument?
  • 3
Webinary Grupy Eura7

Webinary Grupy Eura7

Webinary Grupy Eura7
Webinary Grupy Eura7

 

1 lutego 2024

31 stycznia 2024