0 1 0 0 0 23.09.2022Salesforce i WhatsApp ogłosiły partnerstwoSalesforce zaoferuje zautomatyzowane i zintegrowane z firmowymi platformami biznesowymi rozwiązanie wykorzystujące WhatsApp jako nadrzędną formę interakcji z klientami.
0 5 0 0 0 22.09.2022Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin – badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy odzwyczaili się od chodzenia do kin – wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdalenę Sobocińską, prof. UEW.
0 2 0 0 0 22.09.2022Publicis tworzy nową agencję YottaPublicis tworzy agencję Yotta zajmującą się doradztwem i wdrożeniami rozwiązań związanych z danymi i technologią. Dyrektorką generalną jest Anna Sakowicz, chief data & analytics officer w Publicis Groupe.
1 1 0 0 0 22.09.2022Influencerzy grają w paintball w wyzwaniu Lecha FreeEkipa Lecha Free i gracze Polskiej Ligi Esportowej wzięli udział w Lech Free Challenge. Marka przeniosła gaming do świata rzeczywistego. Zaprosiła influencerów do strzelania do siebie w zawodach paintballowych.
1 3 0 0 0 22.09.2022„Ożywieni” zaginieni na telebimach – sztuczna inteligencja w akcji Fundacji Itaka i Screen NetworkPublikacje z wizerunkami osób poszukiwanych przez Fundację będą eksponowane na ponad 20 tys. ekranów Screen Network w całej Polsce. Twórcy akcji wykorzystali algorytmy sztucznej inteligencji, aby przykuć uwagę przechodniów i wspomóc poszukiwania zaginionych osób.
0 4 0 0 0 22.09.2022Fundusz Żubra kupuje ziemię pod siedliska dla susła moręgowanegoFundusz Żubra pomaga przywrócić populację susła moręgowanego po trzydziestu latach nieobecności. Przeznacza 150 tys. zł na zakup terenów pod nowe siedliska gryzonia.
0 2 0 0 0 22.09.2022„Spotkanie niech się stanie” – nowa platforma komunikacji marki SoplicaMarka Soplica w najnowszej kampanii prezentuje nową platformę komunikacji. Jej osią jest tytułowe hasło-zaklęcie. Ma podkreślać natychmiastowy efekt Soplicy w stwarzaniu okazji do spotkań.
1 3 0 0 0 22.09.2022„Maluch z piątku po liftingu” – Otomoto prezentuje kolejną odsłonę „Prawdziwych historii”W 22. rocznicę zjazdu z taśmy produkcyjnej ostatniego modelu malucha Otomoto przenosi widzów do lat. 80, gdy na polskich drogach królował Fiat 126p. W niespełna dwuminutowym filmie Marcin Korczak-Żydaczewski – właściciel pojazdu – opowiada o tym, jak podjął się odświeżenia malucha swojej matki.
4 1 0 0 0 22.09.2022„Nieważne gdzie czytasz, ile, kiedy ani dlaczego” – ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0Rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społeczno-informacyjnej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0) na lata 2021–2025. Ma na celu promocję czytelnictwa oraz bibliotek.
2 1 0 0 0 22.09.2022Nowodworski Estates zamienia się w HomfiNowodworski Estates to jedna z najsilniejszych marek na polskim rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Zmiana marki na Homfi jest konsekwencją nowej strategii rozwoju firmy. Zakłada ona m.in. osiągnięcie statusu największej agencji nieruchomości w Polsce i ekspansję na rynki zagraniczne.