0 1 0 0 0 13.08.2021Miasto stołeczne Warszawa wybrało MullenLowe Group do stałej współpracyPrzetarg dotyczący działań promocyjnych dla miasta stołecznego Warszawy wygrała MullenLoweGroup (MullenLowe Warsaw i MediaHub). Umowa ma charakter stałej współpracy.
0 1 0 0 0 13.08.2021L’Oréal wkracza głębiej w kanały cyfroweGigant kosmetyczny L’Oréal zamierza wkroczyć głębiej w kanały cyfrowe. Bada wykorzystanie social commerce i gier online w celu dotarcia do nowych klientów za pośrednictwem różnych punktów styku.
0 2 0 0 0 12.08.2021Minimalny koszyk zakupowy w lipcu droższy o 5,99% w skali roku. Badanie ASM Sales Force AgencyRekordowy poziom inflacji zaczyna być widoczny w sieciach handlowych. Jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, w lipcu 2021 r. wartość koszyka minimalnego, czyli zestawu analizowanych produktów dostępnych w sieciach handlowych w najniższych cenach, wzrosła o 5,99%. Średnie ceny podstawowych produktów wzrosły o 2,25% wobec czerwca. E-grocery pozostaje najdroższym kanałem zakupów. Lidl wyprzedził w lipcu Auchan w rankingu najtańszych sieci handlowych.
1 1 0 0 0 12.08.2021Ruszyła globalna kampania reklamowa YouTube Shorts12 lipca Google wprowadził usługę YouTube Shorts na całym świecie. Teraz rusza także z kampanią promocyjną.
0 1 0 0 0 12.08.202115-lecie Trendów Google. Czego szukaliśmy w 2006 r.?Co się działo w 2006 r.? Co było popularne? Niektórzy przechodzili fazę emo albo nosili jeansy z obniżonym stanem. Jeszcze inni opłakiwali (tymczasową) degradację Plutona z pełnoprawnej planety na planetę karłowatą. Z okazji 15-lecia Trendów Google firma przyjrzała się trendom z przeszłości.
1 3 0 0 0 12.08.2021Ludzie – Perseidy. Skoczkowie Red Bulla latali nad Warszawą w podświetlonych kombinezonach11 sierpnia późnym wieczorem wingsuiterzy z Red Bull Skydive Team, czyli światowej sławy ekipa skoczków spadochronowych w specjalnych podświetlonych kombinezonach, przeleciała nad Warszawą z prędkością 200 km/h. Widowiskowa formacja przypominała zjawisko Perseidów, które w tym tygodniu doskonale widać na niebie.
1 1 0 0 0 12.08.2021Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii sieci Neonet12 sierpnia sieć elektromarketów Neonet wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Mówisz – masz”. Jej nowym ambasadorem został Krzysztof Ibisz. Prezenter, aktor i dziennikarz w najnowszym spocie podkreśla znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.
0 1 0 0 0 12.08.2021Zgłoszenia do kategorii Marketing & Business Solutions w Effie Awards przyjmowane będą do 27 sierpniaKategoria Marketing & Business Solutions w ramach 22. edycji Effie Awards jest poświęcona projektom biznesowym, w których komunikacja nie była znaczącym elementem marketing mixu. Ostatnim dniem na dołączenie projektu do konkursu w tej kategorii będzie 27 sierpnia.
0 2 0 0 0 11.08.2021PTBRiO tworzy Insight Map i zachęca do udziału w badaniuPTBRiO zaprasza do udziału w badaniu Insight Map. Rezultatem będzie raport z mapą przedstawiającą źródła wiedzy i danych o rynku, konsumentach i społeczeństwie. Znajdą się w nim także elementy ważne przy wyborze dostawców danych oraz ocenie współpracy.
0 1 0 0 0 11.08.2021Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, dr Aleksander Poniewierski i TikTok na Golden Marketing Conference w Poznaniu 7–8 września7–8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania się przedstawicieli branży marketingowej twarzą w twarz.