Zdarzyło Ci się poddać pierwszemu wrażeniu bez dalszego dociekania sedna sprawy? A może bez większych oporów bezrefleksyjnie podjąłeś decyzję taką samą, jak grupa osób, w której się znajdowałeś? Na dokładkę z góry utożsamiasz się z tym, co głosi Twój idol? W takim razie mam dla Ciebie złą wiadomość…„Uważam, że ta kreacja reklamowa jest fatalna”. „W moim odczuciu ten komunikat sprzedażowy jest świetny!”. „Sądzę, że nasza grupa docelowa nie zrozumie tej formy komunikacji”. Zetknąłeś się z opiniami takimi jak powyższe? Czy Twoim zdaniem były trafne? O ile należysz do strony ocenianej, to z pewnością zdajesz sobie sprawę, że subiektywne osądy potrafią być nie tylko krzywdzące, ale przede wszystkim niezgodne z prawdą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.