Subiektywizm i intersubiektywizm w ocenie reklam - Marketing przy Kawie
Subiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowychSubiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowychSubiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowychSubiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowych
W ocenie kreacji reklamowych (jak i wszystkiego innego) ulegamy błędom poznawczym (fot. Pixabay)

Subiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowych

Subiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowych
Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

-

CEO, Kuźnia Treści

Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

CEO
Kuźnia Treści

Strateg, marketer, przedsiębiorca, w branży marketingowej od 2015 r. Jego teksty trafiały m.in. na łamy „Newsweeka”, „Gazety Wyborczej”, „Forbesa”, „Business Insidera”, „Rzeczpospolitej” i portalu Komputer Świat. Współpracował z Grupą Interia, PKO Factoring, Allegro czy Rossmannem. Jest autorem książek „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” oraz „Copywriting sprzedażowy. Jak zmieniać słowa w pieniądze?”. Na co dzień zarządza agencją oraz aktywnie współpracuje z klientami w roli konsultanta, szkoleniowca oraz stratega. Wyznawca marketingu opartego na twardych danych i niezmiennej, ludzkiej naturze. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na łamach Treściwego Podcastu oraz w materiałach publikowanych na kanale YouTube.

Zdarzyło Ci się poddać pierwszemu wrażeniu bez dalszego dociekania sedna sprawy? A może bez większych oporów bezrefleksyjnie podjąłeś decyzję taką samą, jak grupa osób, w której się znajdowałeś? Na dokładkę z góry utożsamiasz się z tym, co głosi Twój idol? W takim razie mam dla Ciebie złą wiadomość…

„Uważam, że ta kreacja reklamowa jest fatalna”. „W moim odczuciu ten komunikat sprzedażowy jest świetny!”. „Sądzę, że nasza grupa docelowa nie zrozumie tej formy komunikacji”. Zetknąłeś się z opiniami takimi jak powyższe? Czy Twoim zdaniem były trafne? O ile należysz do strony ocenianej, to z pewnością zdajesz sobie sprawę, że subiektywne osądy potrafią być nie tylko krzywdzące, ale przede wszystkim niezgodne z prawdą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja