Subiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowychSubiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowychSubiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowychSubiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowych
W ocenie kreacji reklamowych (jak i wszystkiego innego) ulegamy błędom poznawczym (fot. Pixabay)

Subiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowych

Subiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowych
Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

-

CEO, Kuźnia Treści

Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

CEO
Kuźnia Treści

Założyciel i CEO agencji contentowej Kuźnia Treści. Jego teksty trafiały m.in. na łamy „Newsweeka”, „Wyborczej”, „Forbesa”, „Business Insidera”, „Rzeczpospolitej” i portalu Komputer Świat. Jest autorem książki „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu" oraz kursów copywriterskich. Dzieli się swoją wiedzą z zakresu content marketingu w Treściwym Podcaście.

Zdarzyło Ci się poddać pierwszemu wrażeniu bez dalszego dociekania sedna sprawy? A może bez większych oporów bezrefleksyjnie podjąłeś decyzję taką samą, jak grupa osób, w której się znajdowałeś? Na dokładkę z góry utożsamiasz się z tym, co głosi Twój idol? W takim razie mam dla Ciebie złą wiadomość…

„Uważam, że ta kreacja reklamowa jest fatalna”. „W moim odczuciu ten komunikat sprzedażowy jest świetny!”. „Sądzę, że nasza grupa docelowa nie zrozumie tej formy komunikacji”. Zetknąłeś się z opiniami takimi jak powyższe? Czy Twoim zdaniem były trafne? O ile należysz do strony ocenianej, to z pewnością zdajesz sobie sprawę, że subiektywne osądy potrafią być nie tylko krzywdzące, ale przede wszystkim niezgodne z prawdą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się