Branding i kreacja 2022 – jakie trendy odgrywają w nich kluczową rolę?Branding i kreacja 2022 – jakie trendy odgrywają w nich kluczową rolę?Branding i kreacja 2022 – jakie trendy odgrywają w nich kluczową rolę?Branding i kreacja 2022 – jakie trendy odgrywają w nich kluczową rolę?
Branding i design ery postcovidowej (fot. Pixabay)

Branding i kreacja 2022 – jakie trendy odgrywają w nich kluczową rolę?

Branding i kreacja 2022 – jakie trendy odgrywają w nich kluczową rolę?
Maciej Olipra

Maciej Olipra

-

współzałożyciel, CEO, Global Shopper Marketing

Maciej Olipra

Maciej Olipra

współzałożyciel, CEO
Global Shopper Marketing

Od 15 lat związany z shopper marketingiem. Doświadczenie zdobywał w strukturach sprzedażowych oraz marketingowych międzynarodowych korporacji, m.in. u takich graczy jak Grupa Żywiec, Carlsberg czy Kompania Piwowarska.

Co mają ze sobą wspólnego nietuzinkowa maskotka, migocąca kula dyskotekowa i rustykalne litery? Te wyraziste i angażujące uwagę motywy przewodnie są na szczycie międzynarodowych list trendów w brandingu i projektowaniu w 2022 roku. Odpowiadają one na potrzeby konsumentów. Wprowadzają do ich życia elementy dające im poczucie odskoczni od codziennej rutyny albo możliwość poczucia się młodszym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja