0 1 0 9.02.2023Światełko do Lwowa – Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR utworzyło zbiórkę na agregaty od polskiej branży reklamowejStowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR utworzyło zbiórkę na agregaty prądotwórcze dla przestrzeni coworkingowej pracowników marketingowych w Art Center we Lwowie.
0 1 0 9.02.2023PayPo, platforma płatności odroczonych, rozpoczyna kampanię na walentynki: „Nie odkładaj uczuć na później”Kampania PayPo „Nie odkładaj uczuć na później” ma zwiększyć świadomość tego, jak działają płatności odroczone. To nawiązanie do głównej funkcji usługi oferowanej przez markę, czyli możliwości zapłaty za zrobione zakupy po 30 dniach, bez dodatkowych opłat.
0 1 0 9.02.2023Konferencja CSR Poland 2023 już w marcu w Krakowie23 marca w Krakowie odbędzie się pierwsza edycja konferencji skupionej wokół społecznej odpowiedzialności biznesu – CSR Poland 2023. Tego samego dnia podczas uroczystej gali zostaną wręczone nagrody w towarzyszącym wydarzeniu konkursie – CSR Poland Awards dla firm i osób zaangażowanych społecznie.
0 2 0 9.02.2023To był rok tenisa ziemnego w świecie polskiego sportu – „Sponsoring Monitor 2022”Siedem spośród dziesięciu najważniejszych zdaniem Polaków osiągnięć w polskim sporcie w 2022 r. należało do Igi Świątek. Tak wynika z najnowszego raportu „Sponsoring Monitor” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 9.02.2023Customer experience – europejskie firmy mają wiele do nadrobieniaPonad 60% ankietowanych szefów działów marketingu twierdzi, że decyzje konsumentów podejmowane w Internecie zdecydowanie wpłynęły na strategie firm w ramach customer experience (CX). Wspólne badanie SAS i CMO Council pokazuje jednak potrzebę nadrobienia zaległości w zakresie koordynacji i integracji działań.
0 1 0 9.02.2023Google podsumowuje rok YouTube. Planuje wzrost przychodów reklamowychPrzychody firmy Alphabet, właściciela Google, wzrosły w czwartym kwartale 2022 zaledwie o 1 proc. Jednym z celów na ten rok jest wzrost przychodów z formatu YouTube Shorts.
0 1 0 9.02.2023Węgierska agencja Growww Digital dołącza do grupy BluerankTo największa inwestycja firmy w historii i pierwsza wykraczająca poza granice Polski.
0 1 0 9.02.2023SEO & Content Camp 2023 już w maju. Ruszyły zapisy na 2. edycję konferencji WhitePressJak tworzyć efektywne strategie SEO i content marketingowe w erze digital? Na jakie zmiany specjaliści marketingu i SEO powinni się przygotować w kolejnych latach? Jak skutecznie negocjować z inwestorami? Między innymi o tym dyskutować będą uczestnicy 2. edycji międzynarodowej konferencji SEO & Content Camp, 25-27 maja w Zakopanem.
0 1 0 8.02.2023Natalia Szroeder czwartą ambasadorką inicjatywy „Czujesz Klimat?” RossmannaKolejną ambasadorką inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmanna została Natalia Szroeder. Wokalistka wspólnie z pozostałymi ambasadorami: Ofelią Igą Krefft, Marcinem Kydryńskim i Arturem Rojkiem będzie promować bardziej ekologiczne postawy i przekonywać, że drobne codzienne wybory każdego z nas – także podczas zakupów – mają wielki wpływ na środowisko.
0 1 0 8.02.2023Krajowa Unia Producentów Soków szuka agencji do przeprowadzenia kampanii społecznej w 2023 rokuKrajowa Unia Producentów Soków zaprasza agencje do składania ofert na przeprowadzenie ogólnopolskiego programu informacyjno-promocyjnego „5 porcji warzyw, owoców lub soku XIII”. Jest on kontynuacją działań popularyzatorskich z poprzednich lat.