0 1 0 0 0 7.06.2022Fiserv Polska (właściciel marki Polcard) wybrał Clear Communication GroupOd czerwca Clear Communication Group rozpoczęła współpracę z firmą Fiserv Polska (właściciel marki Polcard), która od trzech dekad współtworzy rynek nowoczesnych płatności bezgotówkowych.
0 2 0 0 0 7.06.2022TikTok Avatars – nowa funkcja dla użytkowników chcących prezentować się przez awataryTikTok wprowadza Avatars. To nowa funkcja, dzięki której użytkownicy mogą personalizować wygląd swoich awatarów.
0 1 0 0 0 7.06.2022Disney+ ogłasza ofertę programową w PolsceOferta programowa Disney+ w Polsce obejmie ponad 800 filmów, ponad 1000 seriali oraz 150 oryginalnych produkcji.
0 4 0 0 0 7.06.2022#Eyesonukraine Outriders na nośnikach WarexpoNowy projekt grupy reporterskiej Outriders pokazuje codzienność mieszkańców Ukrainy. Będzie można ją zobaczyć na nośnikach digital out of home Warexpo w centrum Warszawy.
0 1 0 0 0 7.06.2022Somfy rusza z nową kampanią – „Chroń swój dom przed przegrzaniem”Marka rozwiązań smart home Somfy rozpoczęła kampanię reklamową „Chroń swój dom przed przegrzaniem”. Kampania prezentuje inteligentne rozwiązania solarne automatyki domowej.
1 2 0 0 0 6.06.2022Solidarna Paczka z pomocą uchodźcom z Ukrainy4 czerwca nastąpiło otwarcie Bazy Rodzin Solidarnej Paczki – specjalnej edycji Szlachetnej Paczki. Zorganizowana została dla osób, które uciekły przed wojną w Ukrainie, znajdują się obecnie w Polsce i są w trudnej sytuacji materialnej. Stowarzyszenie Wiosna przygotowała spot i materiały promujące akcję.
0 2 0 0 0 6.06.2022Polacy krócej oglądają Netflixa na smartfonachAgencja Spicy Mobile sprawdziła, jak wygląda pozycja aplikacji mobilnej Netflix w Polsce. To, co może zaniepokoić właścicieli platformy, to znacząco krótszy czas, jaki użytkownicy spędzają w aplikacji mobilnej.
1 1 0 0 0 6.06.2022Ruszyła kampania międzynarodowej karty płatniczej Axi CardWystartowała pierwsza kampania promująca Axi Card. To karta z limitem kredytowym, wydawana przez pozabankową instytucję finansową.
1 2 0 0 0 6.06.2022„Z miłości do smaku i orzeźwienia!” – Herbapol-Lublin z kampanią nowych napojów HerbaLoveHerbapol-Lublin rozpoczął kampanię promującą napoje owocowo-herbaciane HerbaLove. Hasło kampanii podkreśla najważniejsze atrybuty tych produktów. Działania będą prowadzone w szerokim zakresie w kanałach digitalowych i na outdoorze.
0 1 0 0 0 6.06.2022Lenovo na eko-wiatach AMS promuje kompensację emisji CO2 swoich laptopówNa 11 eko-wiatach w Warszawie Lenovo Polska reklamuje laptopy z usługą CO2 Offset. Gwarantuje ona, że firma podejmie działania kompensujące emisję dwutlenku węgla podczas produkcji i użytkowania sprzętu. Również reklamy z przystanków zostaną poddane recyklingowi.