0 2 0 0 0 11.06.2018Polska w limitowanej edycji Heinekena we FrancjiDwudziestu międzynarodowych artystów żyjących we Francji zaprezentowało kreatywne podejście do etykiety piwa Heineken. Marka wprowadziła właśnie na rynek francuski limitowaną edycję dwudziestu butelek. Seria ma celebrować bogactwo kulturowe krajów, które ukształtowały historię brandu. Wśród nich jest Polska.
0 6 0 0 0 11.06.2018Wartość mediowa sponsoringu sportowego w 2017 r. wyniosła 4,3 mld zł – pokazuje badanie Pentagon Sponsor TrackWartość telewizyjna (oficjalna, bez uwzględnienia polityki rabatowej poszczególnych stacji) sponsoringu sportowego w 2017 r. wyniosła 4,3 mld zł. To spadek o 0,6 mld zł w porównaniu do 2016 r., ale nadal to drugi najwyższy wynik w historii badań mediowych – pokazuje analiza Pentagon Sponsor Track.
0 1 0 0 0 11.06.2018Huawei z kampanią smartfonów z serii YHuawei przygotował kampanię 360 stopni smartfonów z serii Y. Komunikację kieruje do osób, które oczekują zaawansowanych technologicznie urządzeń w atrakcyjnej cenie.
0 7 0 0 0 11.06.2018Polski Internet w maju 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w maju 2018 r. wyniosła ogółem 27,4 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,4 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 6 0 0 0 11.06.2018Forum IAB 2018: człowiek i jego emocje muszą być w centrum zainteresowania branży marketingowejBranża marketingowa powinna na nowo skupić się na konsumencie. Po zachłyśnięciu się technologiami nadszedł czas, by w centrum uwagi postawić człowieka, jego emocje i potrzeby. To przecież on decyduje, czy produkt lub rozwiązanie zaistnieją na rynku, czy marka odniesie sukces. To jeden z najważniejszych wniosków tegorocznej edycji Forum IAB.
0 0 0 0 0 11.06.2018UOKiK zawiadomił prokuraturę i KNF w sprawie Profi Credit PolskaUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otrzymuje wiele skarg i zapytań w sprawie Profi Credit Polska. Z informacji od konsumentów wynika, że pożyczkodawca pobierał opłaty przewyższające pożyczoną kwotę oraz bez wiedzy konsumentów wypłacał kolejne pożyczki. Prezes UOKiK zawiadomił prokuraturę i Komisję Nadzoru Finansowego.
0 1 0 0 0 8.06.2018Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social mediaAgencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z Neon Shake Advertising.
0 0 0 0 1 8.06.2018„Wyciągnęliśmy wnioski i wdrożyliśmy procedury, żeby było bezpieczniej” – oświadczenie Green Caffè NeroFirma Green Caffè Nero wydała kolejne oświadczenie w związku z oświadczeniami Sanepidu i doniesieniami medialnymi dotyczącymi zatruć w kawiarniach. Przekonuje, że wyciągnięto wnioski i wdrożono procedury, żeby było bezpieczniej.
1 1 0 0 0 8.06.2018Idzie lato, „Żubr się chłodzi”. Nowa kampania reklamowa markiŻubr rozpoczął letnią odsłonę kampanii. Na początku czerwca w telewizji i social media pojawił się spot zatytułowany „Żubr się chłodzi, można wracać do domu”.
1 1 0 0 0 8.06.2018„W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze” – T‑Mobile z nową odsłoną kampanii wizerunkowej z udziałem Doroty Wellman8 czerwca T-Mobile rozpoczął wakacyjną odsłonę kampanii wizerunkowej „Powroty”. Operator podkreśla w niej jakość sieci i zalety korzystania z niej nawet w najodleglejszych miejscach w kraju. W reklamie ponownie wystąpiła Dorota Wellman.