Dobry copywriter – 13 jego cech - Marketing przy Kawie
Dobry copywriter musi umieć pisać. I to już wszystko?Dobry copywriter musi umieć pisać. I to już wszystko?Dobry copywriter musi umieć pisać. I to już wszystko?Dobry copywriter musi umieć pisać. I to już wszystko?
Copywriting obejmuje sporo więcej zadań niż pisanie (fot. Pixabay)

Dobry copywriter musi umieć pisać. I to już wszystko?

Dobry copywriter musi umieć pisać. I to już wszystko?
Dominika Gracz-Moskwa

Dominika Gracz-Moskwa

-

senior content marketing specialist, MaxRoy.agency

Dominika Gracz-Moskwa

Dominika Gracz-Moskwa

senior content marketing specialist
MaxRoy.agency

Człowiek-kalendarz, człowiek-organizer, człowiek-tabela. Pilnuje porządku w dziale Content: planuje contentowe działania dla klientów, dogląda terminów, organizuje współpracę z copywriterami. W ramach Sprawnego.marketingu uczy ludzi o SEO copywritingu. Lubi być na bieżąco ze światem. Nie lubi lania wody i seksizmu. Po godzinach zajmuje się redagowaniem czasopisma o komiksach.

Może by się tak przebranżowić? Czy udałoby mi się znaleźć dodatkowe zajęcie z domu? Upowszechnienie się pracy zdalnej, ale i coraz trudniejsza sytuacja finansowa wielu osób sprawiają, że takie kwestie rozważane są często. W artykułach czy postach wyliczających, jakie zawody można wykonywać z domu – i to bez żadnego doświadczenia – niemal zawsze pojawia się copywriting. W końcu wystarczy umieć pisać, prawda?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja