Kury jak walkirie i Koko Jambo znów promują makaron Lubella
  • 2
  • 1
23.03.2023

Kury jak walkirie i Koko Jambo znów promują makaron Lubella

Ruszyła kolejna odsłona kampanii makaronów jajecznych Lubella. Tym razem produkty będą widoczne w reklamie telewizyjnej, na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 marca 2023

22 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2023

Global Financial Outlook 2023. Nie tylko Polacy odczuwają skutki inflacji

Analiza Global Financial Outlook 2023 została przeprowadzona została w osiemnastu krajach wśród niemal 20 tys. osób. Badanie wskazuje, że na całym świecie odczuwane są efekty ekonomiczne ostatnich trzech lat. Czym jednak różnią się między sobą poszczególne kraje? Gdzie i jaki wpływ obecnej sytuacji jest najbardziej dotkliwy i znaczący? W jakich aspektach widać różnice między poszczególnymi regionami?