0 3 0 0 0 27.03.2023Rusza kampania społeczna „My, rodzice dzieci trans”31 marca, w Międzynarodowy Dzień Widoczności Osób Transpłciowych rusza kampania społeczna zainicjowana przez stowarzyszenie My, Rodzice i fundację Równik Praw. Akcja „My, rodzice dzieci trans” ma na celu edukację polskiego społeczeństwa na temat transpłciowości.
0 1 0 0 0 27.03.2023Dentsu Creative (wcześniej Isobar) rozpoczyna współpracę kreatywną z mBankiemAgencja zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych związanych z obsługą klientów indywidualnych mBanku. Dotychczas grupa Dentsu Polska odpowiadała za prowadzenie kampanii mediowych banku.
0 1 0 0 0 27.03.2023Samsung Memory będzie promował dyski, karty pamięci i pendrive’y w Europie Środkowo-WschodniejSamsung Memory to jeden z największych sprzedawców w regionie w kategorii nośników pamięci. Polski oddział zajmuje się dystrybucją i sprzedażą koreańskich dysków twardych, kart pamięci oraz pendrive’ów w większości państw Europy Środkowo-Wschodniej. Kampanie na części z tych rynków – w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii koordynować będzie Better. Gaming Agency.
0 1 0 0 0 27.03.2023Wielkanoc Polaków 2023 według Barometru ProvidentaW tym roku Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 599 zł na święta wielkanocne. To o 64 zł więcej niż w zeszłym roku. Ponad połowa z nich przewiduje, że tej wiosny Wielkanoc będzie dla nich droższa niż w ubiegłych latach.
1 4 0 0 0 27.03.2023Lidl Polska promuje wędliny PikokSieć Lidl Polska rozpoczęła kampanię wędlin, kiełbas (w plastrach i w całości), parówek, frankfurterek oraz konserw marki własnej Pikok. Promuje też produkty premium, czyli wędliny wędzone drewnem olchowym.
0 1 0 0 0 27.03.2023Majonez Kielecki pod skrzydłami Soul & MindZ początkiem marca Soul & Mind rozpoczęło współpracę z Wytwórczą Spółdzielnią Prac „Społem”. Przez najbliższy rok agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań PR dotyczących m.in. Majonezu Kieleckiego.
0 2 0 0 0 27.03.2023OMD łączy agencje mediowe Optimum Media i MacroscopeAgencja mediowa OMD kontynuuje zmiany strukturalne w firmie. Po dwóch latach zmian firma łączy dwie swoje agencje mediowe: OMD Optimum media i OMD Macroscope. Ich szefowie Anna Podskarbi i Robert Plesko odchodzą z firmy.
0 6 0 0 0 27.03.2023Adidas z kampanią „W bieganiu liczysz się Ty” chce uwolnić biegaczy od presjiKampania Adidasa „W bieganiu liczysz się Ty" chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa. Inspiruje ich do odkrycia tego, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu. Zachęcają do tego ilustracje, które przygotowała Adela Madej.
0 1 0 0 0 27.03.2023Mindshare wygrywa przetarg na obsługę marki spożywczejAgencja mediowa Mindshare wchodząca w skład GroupM powiększyła portfolio swoich klientów o markę Perla Pełna Dobra – producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti.
0 4 0 0 0 27.03.2023CSR Poland Awards 2023 – rozdano nagrody za projekty odpowiedzialne społecznie23 marca przyznano po raz pierwszy statuetki CSR Poland Awards dla osób i firm zaangażowanych społecznie. Zwycięskie projekty były skupione wokół tematu człowieka, działań na rzecz pracowników czy określonej społeczności. Oprócz inicjatyw przedsiębiorstw nagrodzono też lidera społecznej odpowiedzialności biznesu.