0 1 0 0 0 4.04.2023AMS wprowadza zakup programatyczny digital OOH w modelu private dealWraz z ofertą rozpoczyna współpracę z grupą Mediabrands i należącymi do niej agencjami mediowymi: Initiative i UM. Agencje promują swoich klientów, wykorzystując otwarty dostęp do systemu zakupu i emisji DOOH z możliwością samodzielnej obsługi kampanii oraz gwarancją cen wszystkich formatów.
0 1 0 0 0 3.04.2023Producent stolarki Porta KMI Poland wybrał agencję Personal PRAgencja zajmie się wsparciem realizacji strategii komunikacji marki na LinkedIn. Działania będą dotyczyć rynków zagranicznych, na których działa Porta KMI Poland.
1 5 0 0 0 3.04.2023Kampania kobiecej kolekcji Asics NaginoMarka Asics rozpoczyna kobiecą kampanię podkreślającą pozytywny wpływ aktywności fizycznej na samopoczucie psychiczne. Inauguruje nową kolekcję Asics Nagino. Przeprowadzone w kilkunastu krajach badanie Asics 2022 State of Mind Index dostarczyło informacji, że kobiety na całym świecie ćwiczą rzadziej niż mężczyźni. Skutkuje to ich gorszym samopoczuciem psychicznym.
0 1 0 0 0 3.04.2023Clear Channel Poland wprowadza rozliczenie CPM DOOH dla całej sieci nośników digitalOd kwietnia 2023 Clear Channel Poland rozlicza się ze swoimi klientami zgodnie z globalnym standardem CPM DOOH. Wprowadzona zmiana jest krokiem na drodze do zautomatyzowania i integracji z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic.
0 2 0 0 0 3.04.2023Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki ambasadorami sklepu Reuter.comInternetowy retailer łazienkowy Reuter.com wchodzi do Polski. Wejście zapowiada kampania „Adres Twojej Łazienki”. Ambasadorami marki zostali aktorzy Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki.
1 2 0 0 0 3.04.2023Lato przyjemności z Heinekenem – loteria konsumencka promuje piwaOd 1 kwietnia do 31 sierpnia trwa sprzedaż promocyjna piw Heineken Silver oraz Heineken i Heineken 0,0% w butelkach. Codziennie do wygrania są pieniądze na przyjemności, a co tydzień – wyjazdy od Wakacje.pl.
0 9 0 0 0 3.04.2023Kosmetyki o zapachu ptasiego mleczka – współpraca E.Wedel i OnlyBioW ramach współpracy marki E.Wedel i OnlyBio powstały 4 linie kosmetyków inspirowane zapachami wedlowskich słodyczy. Wśród nich m.in. szampony, maski do włosów, a także balsamy do ciała. W limitowanej edycji otrzymały czekoladowe, wedlowskie zapachy. Produkty dostępne są w drogeriach sieci Rossmann od 1 do 15 kwietnia.
1 1 0 0 0 3.04.2023„Pieniądze nie kupują rzeczy” – PKO Bank Polski z kampanią reklamową pożyczki gotówkowej3 kwietnia wystartowała kampania pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego, pod hasłem „Pieniądze nie kupują rzeczy". Kampanii towarzyszy promocja dla klientów, którzy nie korzystali dotąd z pożyczki ani kredytu gotówkowego.
2 3 0 0 0 3.04.2023Startuje część produktowa wiosennej odsłony kampanii PGEPGE Obrót rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii produktowej, w której zachęca do korzystania z linii produktów Pro Eko: instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii od PGE. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie, w kampanii występują łasice i świstaki.
0 2 0 0 0 3.04.2023Zbadaj.to – rusza 11. edycja konkursu dla studentówZbadaj.to jest konkursem skierowanym do studentów. Dzięki udziałowi w nim można zdobyć wiedzę o zachowaniach i potrzebach ludzi oraz o tym, jak prowadzić badania i tworzyć strategie. Podczas finałowego Boot Campu uczestnicy spotkają się z doświadczonymi praktykami biznesu i badań marketingowych.