Adidas z kampanią przeciw molestowaniu kobiet - Marketing przy Kawie
„Biegam z jedną słuchawką” – Adidas z kampanią With Women We Run przeciw molestowaniu kobiet
  • 4
  • 3
15.11.2022

„Biegam z jedną słuchawką” – Adidas z kampanią With Women We Run przeciw molestowaniu kobiet

Marka Adidas rozpoczęła kampanię With Women We Run. Zwraca w niej uwagę na problem molestowania słownego i fizycznego kobiet, które uprawiają sport. Adresatami globalnego programu są nie tylko osoby doświadczające molestowania, lecz także jego nieświadomi sprawcy oraz bezradni świadkowie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 listopada 2022