1 1 0 0 0 7.03.2023Sylwia Grzeszczak kolejny raz w kampanii sieci DeichmannKampania wiosenno-letnia Deichmanna realizowana jest w podziale na trzy odsłony: marcową, kwietniową i majową. Ścieżką dźwiękową kampanii pozostał singiel „Dżungla” Sylwii Grzeszczak.
3 3 0 0 0 7.03.2023Wojciech Mecwaldowski i nowi bohaterowie w kampanii PlusaW spotach sieci Plus u boku Wojciecha Mecwaldowskiego pojawili się nowi bohaterowie. Od teraz będą występować w każdej kolejnej odsłonie kampanii operatora. W rolach nowych bohaterów Plusa wystąpią: Anna Smołowik i Filip Orliński.
0 1 0 0 0 7.03.2023ReZigiusz twarzą marki DecathlonInfluencer ReZigiusz został twarzą kampanii „Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!”. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w telewizji, internecie oraz na outdoorze na terenie całej Polski.
1 4 0 0 0 7.03.2023Superprzedsiębiorcy bohaterami rysunkowej reklamy Nest BankuKampania reklamowa Nest Banku to pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej. Przedstawia superprzedsiębiorców w walce ze złymi kosztami.
0 2 0 0 0 7.03.2023Po świąteczno-noworocznej nieznacznej poprawie w lutym nastroje konsumentów znów spadająW lutym wskaźniki nastrojów znów wyraźnie spadły. Prognozy na kolejne miesiące zapowiadają utrzymanie wyników mocno pod kreską. Badani spodziewają się m.in. kontynuacji wzrostów cen i pogorszenia sytuacji na rynku pracy.
1 2 0 0 0 7.03.2023Magdalena Różczka w kampanii reklamowej programu Orbit „Dziel się uśmiechem”5 marca wystartowała kampania reklamowa wspierająca program Orbit „Dziel się uśmiechem”. Dziesiąta edycja tej inicjatywy edukacyjnej trwa w szkołach od września ub.r. Organizatorzy – Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż wraz z ambasadorką programu – Magdaleną Różczką dziękują za wsparcie jubileuszowej edycji.
0 5 0 0 0 7.03.2023Streetcom przygotował raport „Marka jest kobietą”Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Czy wciąż kobiety to najwięksi decydenci zakupowi? Jeśli tak, to o zakupie czego najczęściej decydują? Jakie oczekiwania mają kobiety wobec komunikacji marek? Co kobiety myślą o feminatywach? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym raporcie agencji Streetcom „Marka jest kobietą”.
0 1 0 0 0 7.03.2023Toblerone musi usunąć z opakowań wizerunek szczytu MatterhornMarka Toblerone musi usunąć z opakowań wizerunek szwajcarskiego szczytu Matterhorn. Wynika to z przepisów i przeniesienia produkcji do innego kraju.
0 1 0 0 0 6.03.2023Marka Żywiec z nową identyfikacją wizualnąOdświeżona szata graficzna wszystkich opakowań marki Żywiec to powrót do tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. Głównymi elementami są: nowy, czerwony logotyp Żywiec oraz uwspółcześnione tłoczenia na butelkach.
1 1 0 0 0 6.03.2023Dawny brand hero wrócił w komunikacji ObiW kampanii marki Obi pojawił się dawny brand hero – Bóbr. Sieć marketów w ten sposób promuje akcję Bobrowe Bonusy. Aktywacja polega na zbieraniu naklejek, w zamian za które konsumenci mogą odebrać rabaty na kolejne zakupy.