0 1 0 0 0 13.04.2022Roksana Węgiel ambasadorką kosmetyków Stars from the StarsGwiazda młodej polskiej sceny muzycznej, zwyciężczyni „The Voice Kids Poland” oraz międzynarodowego konkursu Junior Eurovision, Roksana Węgiel wzięła udział w drugim sezonie kampanii marki kosmetycznej Stars from the Stars. Promuje nowości produktowe.
0 1 0 0 0 12.04.2022EasyJet przeprasza za reklamę nawiązującą do HolocaustuBrytyjskie tanie linie lotnicze EasyJet na początku kwietnia wywołały burzę w mediach społecznościowych, zamieszczając reklamę odnoszącą się do Holocaustu. Teraz przewoźnik przeprasza.
0 1 0 0 0 12.04.2022Nielsen: tylko 26% marketerów na świecie ufa własnym danym dotyczącym odbiorcówZwiększanie świadomości marki, usuwanie barier uniemożliwiających pomiary między kanałami, opracowywanie dopasowanych strategii i zwiększanie ukierunkowania na cele. Globalna ankieta przeprowadzona wśród marketerów ujawniła priorytety na 2022 r. Wskazuje również największe wyzwania i problemy, z którymi muszą zmierzyć się praktycy marketingu.
0 1 0 0 0 12.04.2022Smartlove młodych – badanie IQS81 proc. młodych w Polsce deklaruje, że w ciągu ostatniego tygodnia zainstalowało nową aplikację w smartfonie. Tak wynika z badania „Świat młodych 6” realizowanego cyklicznie przez agencję badawczą IQS. Pandemia sprzyjała silniejszemu transferowi młodych ze świata realnego do wirtualnego. Te dwa światy przenikają się teraz w tak dużym stopniu, że nienaturalne jest uznawanie ich za oddzielne sfery.
0 1 0 0 0 12.04.2022Maybelline New York wybiera MullenLowe WarsawMarka Maybelline New York rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną. Wygrała go agencja MullenLowe Warsaw.
1 1 0 0 0 12.04.2022Tarcza Biedronki Antyinflacyjna – sieć gwarantuje niezmienność cen najczęściej kupowanych produktówSieć sklepów Biedronka ruszyła z akcją, którą nazwała swoją tarczą antyinflacyjną. Marka daje klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów w jej sieci są najniższe na rynku. Składa też zapewnienie, że do końca czerwca ceny nie wzrosną. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.
0 5 0 0 0 12.04.2022„Yes dla Ukrainy, no dla Putina!”. Marka biżuteryjna tworzy przypinki „Slava Ukraini” i „Putin, idi na chuj”Atak Rosji na Ukrainę trwa już drugi miesiąc. W tym czasie marka biżuteryjna Yes przekazała wsparcie finansowe naszym wschodnim sąsiadom. Teraz z kolei rozpoczyna akcję, w której przypinkami wyraża solidarność z napadniętym krajem.
0 1 0 0 0 12.04.2022Polacy kupują najtańsze produkty spożywcze – odnotowuje GfKPonad 40 proc. polskich nabywców deklaruje, że będzie kupować tańsze artykuły spożywcze. Konsumenci coraz rzadziej sięgają po polską i lokalną żywność. Na popularności tracą także trendy ekologiczne. Wskazują na to dane z raportu „Current Consumer Mood”, przygotowanego przez GfK w marcu 2022 r.
1 1 0 0 0 12.04.2022PGE rozpoczyna kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”, nawiązując do filmu „Dzień świra”PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”. Jest to kolejna odsłona działań marketingowych w ramach strategii marki „PGE – Prowadzimy w zielonej zmianie”, ogłoszonej w październiku 2021 r.
0 1 0 0 0 11.04.2022Energiczne reklamy utrzymują uwagę widzów – pokazuje badanieReklama telewizyjna stała się nie tylko masowa, ale i bardziej energiczna. Ten trend dostrzegają praktycy i naukowcy. Badanie z University of Notre Dame potwierdza zmianę i pokazuje, że reklamodawcy powinni zwracać uwagę na elementy inne niż głośność spotu.