Private deal w zakupie DOOH w AMS - Marketing przy Kawie
AMS wprowadza zakup programatyczny digital OOH w modelu private deal
Advertisement
  • 0
  • 1
4.04.2023

AMS wprowadza zakup programatyczny digital OOH w modelu private deal

Wraz z ofertą rozpoczyna współpracę z grupą Mediabrands i należącymi do niej agencjami mediowymi: Initiative i UM. Agencje promują swoich klientów, wykorzystując otwarty dostęp do systemu zakupu i emisji DOOH z możliwością samodzielnej obsługi kampanii oraz gwarancją cen wszystkich formatów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56317 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 kwietnia 2023