Asics z kampanią o kobiecym bieganiu - Marketing przy Kawie
„This Is For Me” – kampania jesienno-zimowej kolekcji Asics
  • 1
  • 3
16.09.2022

„This Is For Me” – kampania jesienno-zimowej kolekcji Asics

Marka Asics kontynuuje w kampanii motyw wpływu biegania na kobiety. Wprowadza jednocześnie na rynek nową kolekcję jesienno-zimową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55931 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 września 2022

15 września 2022