Asics Nagino: kolekcja i kampania dla kobiet - Marketing przy Kawie
Kampania kobiecej kolekcji Asics Nagino
  • 1
  • 5
3.04.2023

Kampania kobiecej kolekcji Asics Nagino

Marka Asics rozpoczyna kobiecą kampanię podkreślającą pozytywny wpływ aktywności fizycznej na samopoczucie psychiczne. Inauguruje nową kolekcję Asics Nagino. Przeprowadzone w kilkunastu krajach badanie Asics 2022 State of Mind Index dostarczyło informacji, że kobiety na całym świecie ćwiczą rzadziej niż mężczyźni. Skutkuje to ich gorszym samopoczuciem psychicznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54981 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2023