0 1 0 0 0 12.04.2022Maybelline New York wybiera MullenLowe WarsawMarka Maybelline New York rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną. Wygrała go agencja MullenLowe Warsaw.
1 1 0 0 0 12.04.2022Tarcza Biedronki Antyinflacyjna – sieć gwarantuje niezmienność cen najczęściej kupowanych produktówSieć sklepów Biedronka ruszyła z akcją, którą nazwała swoją tarczą antyinflacyjną. Marka daje klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów w jej sieci są najniższe na rynku. Składa też zapewnienie, że do końca czerwca ceny nie wzrosną. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.
0 5 0 0 0 12.04.2022„Yes dla Ukrainy, no dla Putina!”. Marka biżuteryjna tworzy przypinki „Slava Ukraini” i „Putin, idi na chuj”Atak Rosji na Ukrainę trwa już drugi miesiąc. W tym czasie marka biżuteryjna Yes przekazała wsparcie finansowe naszym wschodnim sąsiadom. Teraz z kolei rozpoczyna akcję, w której przypinkami wyraża solidarność z napadniętym krajem.
0 1 0 0 0 12.04.2022Polacy kupują najtańsze produkty spożywcze – odnotowuje GfKPonad 40 proc. polskich nabywców deklaruje, że będzie kupować tańsze artykuły spożywcze. Konsumenci coraz rzadziej sięgają po polską i lokalną żywność. Na popularności tracą także trendy ekologiczne. Wskazują na to dane z raportu „Current Consumer Mood”, przygotowanego przez GfK w marcu 2022 r.
1 1 0 0 0 12.04.2022PGE rozpoczyna kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”, nawiązując do filmu „Dzień świra”PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię reklamową „Energetykę odmieniamy przez Bałtyk”. Jest to kolejna odsłona działań marketingowych w ramach strategii marki „PGE – Prowadzimy w zielonej zmianie”, ogłoszonej w październiku 2021 r.
0 1 0 0 0 11.04.2022Energiczne reklamy utrzymują uwagę widzów – pokazuje badanieReklama telewizyjna stała się nie tylko masowa, ale i bardziej energiczna. Ten trend dostrzegają praktycy i naukowcy. Badanie z University of Notre Dame potwierdza zmianę i pokazuje, że reklamodawcy powinni zwracać uwagę na elementy inne niż głośność spotu.
0 1 0 0 0 11.04.2022Powstaje marka Euvic Performance – konsolidacja w Grupie EuvicGrupa Euvic realizuje długoterminową strategię rozwoju Integratora 2.0. Konsoliduje wszystkie spółki funkcjonujące w ramach piątego filaru performance. Tym samym FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę, działając pod marką Euvic Performance.
0 1 0 0 0 11.04.2022Ile zarabia się w digitalu i e-commerce? Raport ManpowerPandemia wymusiła na wielu firmach zmianę strategii biznesowej. Znacząco oddziaływało to na rynek pracy i doprowadziło do zwiększonego zapotrzebowania na ekspertów z obszaru digital i e-commerce. Duży popyt na nowych pracowników przy jednoczesnym niedoborze talentów stale wpływa na rosnące wynagrodzenia. W efekcie kandydaci z tego obszaru w trakcie zmiany pracy mogą liczyć na wzrost wynagrodzeń nawet o 10–20%. Najwięcej można zarobić na stanowiskach bezpośrednio związanych z e-commerce i digitalem. Najmniej natomiast otrzyma copywriter i graphic designer – pokazuje raport firmy Manpower o płacach w obszarze digital i e-commerce.
0 1 0 0 0 10.04.2022Burger King oskarżony o zaniżanie rozmiaru burgerów w porównaniu do tych prezentowanych w reklamieKlienci w Stanach Zjednoczonych złożyli pozew zbiorowy przeciwko sieci Burger King. Twierdzą, że Whoppery w reklamach są większe niż te w sprzedaży. Domagają się odszkodowania i wstrzymania emisji spotów.
0 1 0 0 0 8.04.2022Ogilvy nie będzie współpracować z influencerami, którzy edytują swoje zdjęciaAgencja Ogilvy zapowiedziała, że nie będzie dłużej współpracować z influencerami, którzy retuszują swoje ciała lub twarze w kampaniach marek. W ten sposób firma chce zwalczać „systemowe” szkody dla zdrowia psychicznego powstające w mediach społecznościowych.