0 9 0 0 0 5.03.2023Jenna Ortega twarzą globalnej kampanii Adidas SportswearMarka Adidas wprowadziła na rynek nową kategorię ubrań – Adidas Sportswear. Twarzą globalnej kampanii została Jenna Ortega (grająca Wednesday w serialu o tym samym tytule). W promocji na polskim rynku biorą udział influencerzy.
0 1 0 0 0 5.03.2023Sport, technologia i biznes. SportWin i Publicon Sport zapraszają na SportBiz Summit 2023Skalowanie biznesu na bazie marketingu sportowego, zmiany w śledzeniu widowisk sportowych, rewolucja technologiczna, rosnąca rola sportu kobiecego. To niektóre z zagadnień SportBiz Summit 2023, największej tego typu konferencji branżowej w Europie Środkowo-Wschodniej, która odbędzie się w Warszawie 7 i 8 marca. Do agencji SportWin, wieloletniego organizatora wydarzenia, w tym roku dołączył Publicon Sport, wyłączny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.
0 1 0 0 0 5.03.2023AgroCon 2023 – pierwsza w Polsce konferencja dla branży rolnej już w kwietniu14 kwietnia we Wrocławiu na Arenie Tarczyński spotkają się specjaliści, managerowie i praktycy marketingu w branży rolnej. Konferencja marketingowa dla branży agro w jednym miejscu zgromadzi ekspertów i praktyków marketingu i public relations z tej branży.
2 3 0 0 0 3.03.2023Adi Nowak i Mei Bee w klipie promującym film „Pokolenie Ikea”W piątek 3 marca na ekrany kin w Polsce trafi „Pokolenie Ikea”. Klip Adiego Nowaka i Mei Bee „ABCDEF
1 1 0 0 0 3.03.2023„Zdrap Party” – najnowsza kampania zdrapek LottoW marcu Totalizator Sportowy (Lotto) startuje z kampanią zdrapek „Zdrap Party”. Działania kieruje do szerokiego grona odbiorców, ze szczególnym uwzględnieniem Generacji Z.
0 1 0 0 0 3.03.2023„Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” – Wilkinson Sword w podróży trzech influencerówRuszyła kampania Wilkinson Sword pod hasłem „Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk”. Oprócz Polski działania prowadzone są także w Czechach i na Węgrzech. Trójka influencerów rusza pociągiem w podróż, która połączy wszystkie kraje.
0 1 0 0 0 3.03.2023„Together we…” – globalna kampania Sephory z okazji Międzynarodowego Dnia KobietZ okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet Sephora rozpoczyna kampanię „Together We…”, składającą się z szeregu działań celebrujących siłę społeczności kobiet. W Polsce przedstawi historie Heleny Norowicz, Aleksandry Cedro, Izabeli Zabielskiej oraz swoich pracowniczek.
2 6 0 0 0 3.03.2023Dove chce wesprzeć nastolatki w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych. Namawia na detox feeduDove w kampanii Detox Feedu zachęca do bardziej świadomego podchodzenia do tego, co widzimy w sieci. Uczy nastolatki, by zdawały sobie sprawę z tego, że dużo treści jest wyidealizowanych lub zmienionych za pomocą filtrów i nowych technologii.
0 6 0 0 0 3.03.2023Polscy artyści zaprojektowali plakaty serialu „The Mandalorian”Po raz pierwszy w Polsce Disney+ zaprosił sześciu polskich artystów do współpracy w związku z premierą 3. sezonu serialu „The Mandalorian”. Stali się częścią globalnego projektu platformy VOD.
0 2 0 0 0 3.03.2023Wrocławska agencja digital na 13. miejscu wśród polskich firm w rankingu „Financial Timesa”Agencja digital Applover z Wrocławia znalazła się na 13. miejscu wśród polskich firm w ostatniej edycji corocznego rankingu dziennika „FT 1000: Europe’s Fastest Growing Companies” – zestawienia najszybciej rozwijających się firm w Europie. W kategorii IT Applover zajął 47. pozycję, a w całej klasyfikacji – 260.