1 1 0 6.05.2024IV Konferencja Olimp Marketplace we wrześniu27 września w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się IV edycja konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć wyniki w sprzedaży online na platformach takich jak Allegro, Amazon, eMag, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych.
0 1 0 6.05.2024Maleje liczba kupujących w sieci – wyniki badania Barometr e-Shopper 2023W 2023 r. o 5 punktów procentowych (p.p.) zmniejszyła się grupa Polaków kupujących w sieci. Mimo to udział stałych e-klientów pozostaje stabilny. Tak wynika z badania „Barometr e-Shopper” 2023, przygotowanego dla firmy Geopost.
0 1 0 6.05.2024Tesla zwolniła dział marketingu. Według Elona Muska reklamy marki są generyczneTesla zwolniła cały dział marketingu w Stanach Zjednoczonych – po zaledwie czterech miesiącach od jego utworzenia.
0 1 0 6.05.2024Marki alkoholi słabo inwestują w charakterystyczne zasoby audio (sonic assets)Prężnie rozwijające się globalne marki alkoholowe w niewielkim stopniu inwestują w swoje charakterystyczne zasoby (distinctive brand assets) z obszaru dźwięku – wynika z analizy agencji brandingowej Amp.
0 1 0 6.05.2024Lipton wybrał agencję public relationsLipton Teas and Infusions wybrał Havas PR Warsaw do stworzenia strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce. Agencja przygotuje, a następnie wdroży długoterminowy plan komunikacji marki.
1 1 0 6.05.2024Lech nadal zachęca: „Łap chwile”Kampania Lecha zachęca do łapania chwil i zdystansowania się wobec pędzącego świata. Spot promuje całe portfolio piw marki, z naciskiem na piwa bezalkoholowe.
1 1 0 26.04.2024Coca-Cola ustawiła billboard, który służy jako ekran gry wideoNa Times Square w Nowym Jorku stanął „Playable Billboard” Coca-Coli. Cyfrowy nośnik OOH zachęca przechodniów do gry na wielkim ekranie.
4 2 0 25.04.2024Nagrody dla reklam testowanych przez konsumentów – konkurs Kantar Creative Effectiveness Awards 2024 rozstrzygniętyKantar ogłosił zdobywców swoich Creative Effectiveness Awards 2024, przyznawanych za najlepsze reklamy telewizyjne, digitalowe, w serwisach społecznościowych, drukowane i outdoorowe. Są to reklamy z całego świata, testowane m.in. przez sztuczną inteligencję. To nagrody oparte na autentycznych opiniach konsumentów na całym świecie.
1 1 0 25.04.2024Cold Waves by Porsche – zawody surferskie i kampania reklamowaCold Waves by Porsche, czyli zawody cold water surfingu odbyły się pod hasłem „We the Wave”. To ukłon w stronę społeczności surferskiej. Kampania obejmuje także element teaserowy.
0 3 0 25.04.2024Do inwestycji w zrównoważony rozwój motywuje prawo i presja rynku, rzadziej troska o środowisko – badanie Banku BNP ParibasJedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój. Kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach. Tak wynika z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. Najczęściej inwestowano do 5 mln zł, choć nie brakuje firm, które wydały na ten cel nawet 10 mln zł i więcej.