Outdoorowa odsłona kampanii „Czy się spełni cud?” SOS Wiosek Dziecięcych
  • 0
  • 4
4.01.2022

Outdoorowa odsłona kampanii „Czy się spełni cud?” SOS Wiosek Dziecięcych

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wspólnie z firmą Screen Network uruchomiło niestandardową kampanię interaktywną w Warszawie. Na podwójnym ekranie reklamowym LED na dachu Hotelu Marriott wyświetlona została kreacja świąteczna stowarzyszenia z kodem QR. Ekrany umożliwiły przechodniom szybkie przekazanie darowizny, a po udanej wpłacie natychmiast wyświetlały podziękowania. Akcja była częścią ogólnopolskiej kampanii świątecznej „Czy się spełni cud?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2022

3 stycznia 2022