1 1 0 0 0 29.11.2021„Przemoc to nie tradycja” – kampania Centrum Praw KobietRuszyła kampania Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.
0 3 0 0 0 29.11.2021Posty oznaczone jako sponsorowane są bardziej wiarygodne – wynika z badania LifeTube i IQSKonsumenci ufają influencerom oznaczającym współpracę z markami – wynika z badania LifeTube i IQS przeprowadzonego na platformie Omnisurv by IQS. 17% badanych deklaruje, że współpraca z influencerem może zniechęcić ich do marki.
0 3 0 0 0 29.11.2021Kalwaria Zebrzydowska ma nowe logo i identyfikacjęKalwaria Zebrzydowska wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną. Ma to nadać miejscu nowy, atrakcyjny dla odbiorcy wizerunek – gminy, która stawia na mieszkańców.
0 1 0 0 1 29.11.2021Scam i kryptoreklama – UOKiK prowadzi postępowania w sprawie Kruszwila, Marcina Dubiela, Maffashion i MarleyPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam. To kolejna odsłona działań urzędu związana z reklamą w mediach społecznościowych.
0 6 0 0 0 29.11.2021Wynagrodzenia Polaków nie nadążają za inflacją – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. Na jakich usługach i produktach badani zamierzają oszczędzać?Ceny będą dalej rosły – uważa 95% badanych Polaków. Jednocześnie 69% jest zdania, że będzie to wzrost dynamiczny. Niemal co trzeci respondent próbuje na różne sposoby podnieść swoje przychody, m.in. poprzez: szukanie dodatkowej pracy (19%), lepiej płatnej pracy (8%) czy pójście do pracodawcy po podwyżkę (5%). Otrzymanie podwyżki wynagrodzenia w ciągu ostatnich trzech miesięcy deklaruje 14% badanych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 29.11.2021Provident w kampanii ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferzeProvident wystartował ze świąteczną odsłoną kampanii wykorzystującej piosenkę z 2000 r. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
0 1 0 0 0 29.11.2021Nagrody w konkursie KTR i Innovation 2021 wręczoneWśród laureatów tegorocznej gali KTR i Innovation 2021 przyznano 164 nagrody w konkursie KTR, w tym 34 złote, 57 srebrnych i 73 brązowe. W konkursie Innovation wręczono 53 nagrody – 7 złotych, 19 srebrnych i 27 brązowych.
0 1 0 0 0 27.11.2021Kanał Sportowy i Pentagon Research podpisały umowę o współpracyUmowa zakłada, że Kanał Sportowy będzie dysponował własną platformą do weryfikowania efektywności przekazu marketingowego. Wyceni lokowanie produktów na podstawie stałego, niezależnego badania swoich formatów.
0 1 0 0 0 26.11.2021W ciągu ostatniego roku największe marki podwoiły wykorzystanie Stories na InstagramieW ciągu ostatniego roku marki zdawały się dostrzegać znaczenie różnorodności w strategii treściach na Instagramie. Zaczynają wykorzystywać więcej Stories – pokazuje badanie portalu Socialinsider. Mediana historii publikowanych miesięcznie na profilach marek na Instagramie wynosi 15–16. To dwukrotnie więcej niż w 2020 r.
0 1 0 0 1 26.11.2021Stanowisko dyrektora Klubu Producentów Reklamowych SAR po odejściu sześciu członkówSześciu członków założonego w 2018 r. Klubu Producentów Reklamowych zdecydowało o wystąpieniu z organizacji. Stanowisko w tej sprawie przedstawił Julian Dworak, dyrektor KPR.