Egipska reklama Citroëna oskarżona o promowanie nękania kobiet - Marketing przy Kawie
Egipska reklama Citroëna oskarżona o promowanie nękania kobiet
  • 0
  • 1
3.01.2022

Egipska reklama Citroëna oskarżona o promowanie nękania kobiet

Citroën wycofał reklamę, w której wystąpił egipski piosenkarz Amr Diab. Pojawiły się oskarżenia, że spot promuje nękanie kobiet. Film został zamieszczony w tamtejszych mediach społecznościowych na początku grudnia. Pokazuje, jak 60-letni gwiazdor pop używa kamery zainstalowanej w lusterku wstecznym samochodu, by potajemnie zrobić zdjęcie kobiecie przechodzącej przed pojazdem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 stycznia 2022

2 stycznia 2022