Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium, rola telewizji wzrosła w pandemii
  • 0
  • 1
5.11.2021

Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium, rola telewizji wzrosła w pandemii

Gdyby badani musieli ograniczyć korzystanie z mediów do jednego kanału, niemal 6 na 10 osób wskazałoby Internet. To wciąż najbardziej niezastąpione medium, ale już nie aż tak, jak w szczycie pandemii, gdy było pierwszym wyborem dla 2/3 internautów. Badanie Wavemakera pokazuje natomiast lekki wzrost znaczenia telewizji na przestrzeni ostatniego roku.  

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52862 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 listopada 2021

4 listopada 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
4.11.2021

Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Płacą szybkim przelewem

Po około 200 zł miesięcznie wydają podczas e-zakupów polscy konsumenci na obuwie (201 zł), odzież (199 zł) oraz artykuły spożywcze (188 zł). To wartości zbliżone do tych sprzed roku. Wówczas badani deklarowali wydatki na produkty z wymienionych kategorii odpowiednio w wysokości 228, 190 i 194 zł. W tym roku natomiast znacząco więcej wydają na sprzęt RTV/AGD: 1232 zł w skali sześciu miesięcy, w porównaniu do deklarowanych 915 zł w poprzedniej fali badania „E-commerce w Polsce” Gemiusa.