Od Aflofarmu do Netflixa. Status quo i innowacja w poszukiwaniu efektywności kampanii spotowychOd Aflofarmu do Netflixa. Status quo i innowacja w poszukiwaniu efektywności kampanii spotowychOd Aflofarmu do Netflixa. Status quo i innowacja w poszukiwaniu efektywności kampanii spotowychOd Aflofarmu do Netflixa. Status quo i innowacja w poszukiwaniu efektywności kampanii spotowych
Można zdobyć dodatkowy zasięg (fot. Pixabay)

Od Aflofarmu do Netflixa. Status quo i innowacja w poszukiwaniu efektywności kampanii spotowych

Od Aflofarmu do Netflixa. Status quo i innowacja w poszukiwaniu efektywności kampanii spotowych
Lucyna Koba

Lucyna Koba

-

business development director, Gemius

Lucyna Koba

Lucyna Koba

business development director
Gemius

Ekspert marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W Gemiusie od lutego 2019 r. jako business development director odpowiada za rozwój badania gemiusPostBuy, które umożliwia jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych emitowanych w mediach tradycyjnych i online. Wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Współautorka kampanii docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards.

Jednoźródłowe, cross-mediowe badanie kontaktów reklamowych pozwala na analizę strategii mediowych reklamodawców w kontekście wykorzystania tzw. tradycyjnych i nowoczesnych mediów. Krótko mówiąc, dzięki informacji o multimedialnych kontaktach reklamowych pojedynczej osoby można w końcu określić zasięg netto kampanii reklamowej, a także duplikację widowni pomiędzy mediami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się