Otoczenie Centrum Nauki Kopernik w spocie amerykańskiej firmy Viant Technology
  • 1
  • 3
20.12.2022

Otoczenie Centrum Nauki Kopernik w spocie amerykańskiej firmy Viant Technology

W najnowszej reklamie Viant Technology okolice Centrum Nauki Kopernik przeobraziły się w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym.

Futurystyczny spot prezentuje koncepcję New Open Web wdrażaną przez Viant Technology, amerykańską firmą zajmującą się marketingiem cyfrowym. Zakłada ono tworzenie przykuwających uwagę treści dzięki wykorzystaniu technologii AR i VR, a także AI. Plan zdjęciowy reklamy został zrealizowany na bulwarach wiślanych i w okolicach Centrum Nauki Kopernik.

W ciągu 60 sekund na ekranie przewijają się:

  • palmy swobodnie zmieniające kształt,
  • postacie wychodzące z baniek,
  • hologramy artystów,
  • wyświetlacze zawieszone w przestrzeni miejskiej.

Niestandardowy wymiar realizacji idei Open New Web, w którym świat rzeczywisty przenika się z tym cyfrowym, wymagał specjalnego podejścia do produkcji.

– Pierwszego dnia skorzystaliśmy z wolumetrycznego skanu. Za tym hasłem kryje się technika trójwymiarowej rejestracji przestrzeni. Następnie można ją obserwować zarówno na ekranach, jak i za pośrednictwem wyświetlaczy 3D i gogli VR – mówi Nicole Czober, koordynatorka produkcji z ramienia Oto Film.

– Na planie użyliśmy czterech czujników głębi, na które składają się kamery i laserowe skanery. Dzięki temu nagrywaliśmy nie tylko obraz, ale także mapowaliśmy przestrzeń. Pozwoliło nam to na trójwymiarową prezentację konkretnych scen – dodaje Tomasz Runowicz, koordynator VFX.

Spot New Open Web miał premierę w Stanach Zjednoczony we wrześniu

Był emitowany zarówno w mediach cyfrowych, jak i tradycyjnych. Dodatkowo reklama była wyświetlana na jednym z najbardziej charakterystycznych billboardów na placu Times Square na Manhattanie. Dziennie odwiedza go średnio 400 tys. osób.

Reżyserią spotu zajął się duet Alex Topaller i Dan Shapiro z nowojorskiego studia Aggressive. Twórcy w przeszłości realizowali spoty m.in. dla OnePlus, Carlsberga, Oppo czy Huawei. Produkcją spotu zajęło się studio Oto Film, dla którego jest to już kolejny projekt realizowany wspólnie z Aggressive.

 

  • 3
Centrum Nauki Kopernik w reklamie Viant Technology

Centrum Nauki Kopernik w reklamie Viant Technology

Centrum Nauki Kopernik w reklamie Viant Technology
Centrum Nauki Kopernik w reklamie Viant Technology

20 grudnia 2022

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2022 Artykuł Partnera

Etapy Google Ads i pozycjonowania stron – główne działania istotne dla Twojego biznesu

Prowadzenie własnego biznesu w świecie online to nie lada wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Nie ma się czemu dziwić, przecież o swoją działalność dba się niczym o dziecko. Aby firma odniosła upragniony sukces trzeba w to włożyć mnóstwo czasu, cierpliwości oraz nakładu finansowego. Tylko wtedy można liczyć, że włożone w rozwój czynniki zwrócą się ze zdwojoną siłą. Aktualnie obserwuje się niesamowity rozkwit całej branży e-commerce. Możemy pokusić się o stwierdzenie, że prowadzenie działalności internetowej to w dzisiejszych czasach must have każdego przedsiębiorcy chcącego odnieść wymarzony sukces. Pojawia się zatem jedno zasadnicze pytanie, a mianowicie co zrobić, aby klienci kupowali właśnie u Ciebie? Jak ich zachęcić, a przede wszystkim jak zaistnieć wśród konkurencji obserwującej każdy Twój ruch? Odpowiedź na nurtujące pytania znajdziesz poniżej!