Wydatki reklamowe w 2023 nieco wzrosną - Marketing przy Kawie
Globalne wydatki reklamowe w 2023 roku nieznacznie wzrosną – prognoza Dentsu
  • 0
  • 3
20.12.2022

Globalne wydatki reklamowe w 2023 roku nieznacznie wzrosną – prognoza Dentsu

W 2023 r. inwestycje reklamowe wzrosną globalnie o 3,8%. Dwuletni raport, który łączy dane z blisko 60 rynków na całym świecie, przewiduje, że w przyszłym roku na świecie wydanych zostanie 740,9 mld dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54974 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2022

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2022 Artykuł Partnera

Etapy Google Ads i pozycjonowania stron – główne działania istotne dla Twojego biznesu

Prowadzenie własnego biznesu w świecie online to nie lada wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Nie ma się czemu dziwić, przecież o swoją działalność dba się niczym o dziecko. Aby firma odniosła upragniony sukces trzeba w to włożyć mnóstwo czasu, cierpliwości oraz nakładu finansowego. Tylko wtedy można liczyć, że włożone w rozwój czynniki zwrócą się ze zdwojoną siłą. Aktualnie obserwuje się niesamowity rozkwit całej branży e-commerce. Możemy pokusić się o stwierdzenie, że prowadzenie działalności internetowej to w dzisiejszych czasach must have każdego przedsiębiorcy chcącego odnieść wymarzony sukces. Pojawia się zatem jedno zasadnicze pytanie, a mianowicie co zrobić, aby klienci kupowali właśnie u Ciebie? Jak ich zachęcić, a przede wszystkim jak zaistnieć wśród konkurencji obserwującej każdy Twój ruch? Odpowiedź na nurtujące pytania znajdziesz poniżej!