Kręgosłup marek nie powinien być na sprzedaż

Grzech pierworodny, do którego agencje także się przyłożyły, to nieufność. Musimy nauczyć się na nowo dialogu. Nauczyć się, jak przekładać przekaz CSR czy brand purpose na codzienny dialog.

O nowej roli marek w świecie wypełnionym konfliktami rozmawiamy ze Sławomirem Stępniewskim, CEO Dentsu Polska & CEE

Sławomir Stępniewski

CEO Dentsu Polska & CEE

Uhonorowany wieloma nagrodami branżowymi, w tym tytułem „Reformator Roku” przyznawanym przez redakcję magazynu „Media i Marketing Polska” (za 2012) i nominowany do nagrody „AdMan Roku” magazynu „Press’’ (za 2013). W 1996 r. Stępniewski powołał do życia jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych, o nazwie Hypermedia. W 2005 r. stała się ona częścią największej globalnej sieci interaktywnej – Isobar, należącej do Aegis Media. Trzy lata później objął stanowisko CEO Isobar Polska & CEE, a w 2011 został mianowany na CEO grupy Aegis Media w Polsce, obecnie Dentsu Polska.
Kręgosłup marek nie powinien być na sprzedaż

W trójkącie: inwestorzy – marka – konsumenci

Jakub MüllerJakub Müller

Tworzył pan przed laty niezależną agencję, teraz zarządza pan agencją sieciową w kilku krajach. Jak z tej perspektywy patrzy pan na zachowania marek od wybuchu wojny?

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się