- 1
- 4
Atlas rozpoczął kampanię reklamową
Atlas rozpoczął nową kampanię swojego produktu – Gruntu NKP. Zachęca fachowców do czystszego gruntowania.
Nowa kampania wychodzi ze sztywnych ram kojarzonych zwykle z promocją produktów chemii budowlanej. Po świetnie przyjętej akcji #teamSzejkujemy, także tym razem postawiono na wielokanałową strategię marketingową. Na samym kanale YouTube filmy promocyjne wygenerowały już ponad milion odsłon.
Celem kampanii jest zaprezentowanie głównych zalet produktu
Są nimi:
- formuła koloidalna, dzięki której grunt głęboko penetruje i wypełnia pory podłoża;
- żelowa konsystencja umożliwiająca łatwą aplikację.
Ma to być odpowiedź na potrzeby fachowców. Gruntowanie dotychczas wiązało się dla nich z czasochłonnym zabezpieczaniem powierzchni, chlapaniem i sprzątaniem po pracy.
Głównymi hasłami kampanii są więc:
- „NIE kapie! NIE chlapie!, 100% czysta robota”,
- „Zachowaj czystość z gruntem NKP”.
Kampanii towarzyszą key visuale, które odwołują się do haseł nawiązujących do czystości.
– Nowa kampania stała się świetnym pretekstem, by do naszej strategii włączyć dodatkowy kanał komunikacji, jakim jest Instagram. Tydzień przed oficjalną premierą wystartowaliśmy z teaserem. Najpierw pojawiło się hasło „Zachowaj czystość”, a następnie grafika z motywem skrzydeł.
Szeroko zakrojone aktywności w social mediach to działania świadczące o rozwoju strategii marketingowej Atlasa i poszerzaniu dotychczasowych źródeł przekazu. Powoli odkrywamy kolejne karty, by pobudzać ciekawość odbiorców i przygotowywać ich na kolejne działania, które już niebawem – mówi Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.
W magazynie branżowym od lat wydawanym przez markę, „Atlas Fachowca”, można znaleźć kupon na bezpłatną próbkę produktu. Ta ilość umożliwia zagruntowanie niewielkiego pomieszczenia. Marka rozdaje także milion punktów do wykorzystania w swoim programie lojalnościowym Fachowiec Atlasa.
Promocją dostępną dla wszystkich jest z kolei 1+1, w ramach której, kupując Atlas Grunt NKP o pojemności 5 kg, drugi taki sam można otrzymać w pakiecie.
Kampanię przygotował zespół marketingu Atlas. Opracował kampanię na poziomie idei kreatywnej, zaplanował wejście produktu wraz z całą komunikacją, hasłami, kreacjami graficznymi, filmami. Przy filmach marka współpracowała z agencją Cyrek oraz z Komunikator Konrad Kasperczyk.
Producent planuje kolejną odsłonę kampanii już w styczniu 2023 r. Wtedy pojawi się seria spotów reklamowych, które Atlas będzie emitować po Nowym Roku przez okres sześciu miesięcy.
- 4