Nagroda przyznana w działaniu marketingowym a podatek PITNagroda przyznana w działaniu marketingowym a podatek PITNagroda przyznana w działaniu marketingowym a podatek PITNagroda przyznana w działaniu marketingowym a podatek PIT
Nagroda nie może być kłopotem (fot. Photogenica)

Nagroda przyznana w działaniu marketingowym a podatek PIT

Nagroda przyznana w działaniu marketingowym a podatek PIT
Maria Pietrzyk-Wdowiak

Maria Pietrzyk-Wdowiak

-

ekspertka do spraw podatków w marketingu, Taxline – Doradcy Podatkowi

Maria Pietrzyk-Wdowiak

Maria Pietrzyk-Wdowiak

ekspertka do spraw podatków w marketingu
Taxline – Doradcy Podatkowi

Prawniczka, doradczyni podatkowa (nr wpisu 10631). Ekspertka w zakresie opodatkowania działalności marketingowej. Od 2009 r. właścicielka firmy Taxline Doradcy Podatkowi, wyspecjalizowanej w doradztwie podatkowym dla branży marketingowej i farmaceutycznej. Dzieli się wiedzą prawnopodatkową z zakresu przygotowania, wdrażania i rozliczania działań i akcji marketingowych.

Źle przemyślana promocja lub inne działanie marketingowe może zniechęcić potencjalnego odbiorcę. Zwłaszcza wtedy, gdy wygra on kolejną niepotrzebną mu nagrodę, od której niespodziewanie będzie musiał zapłacić podatek PIT. Klient może poczuć się urażony albo oszukany i nie przyjąć upominku. A w przyszłości wybierze taki sklep czy firmę, której promocje nie będą nadszarpywały jego kieszeni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się