Dom mody Burberry zaprojektował postać do chińskiej gry „Honor of Kings”
  • 0
  • 1
23.03.2021

Dom mody Burberry zaprojektował postać do chińskiej gry „Honor of Kings”

„Honor of Kings” TiMi Studios to jedna z najpopularniejszych gier na świecie. Firma, której właścicielem jest Tencent, ogłosiła współpracę z Burberry. Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny brytyjskiego domu mody zaprojektuje wygląd Yao – jednej z bohaterek gry.

Postać przywdzieje charakterystyczny trencz z domu mody Burberry. Dwie tzw. skórki zostały zaprojektowane z myślą o duchu natury, którego uosabia Yao. Będą dostępne do kupienia dla graczy z Chin kontynentalnych. Na razie nie ma jeszcze informacji o dacie premiery.

TiMi Studios twierdzi, że „Honor of Kings” osiągała średnio 100 mln graczy dziennie w listopadzie 2020 r. Zachodnia wersja gry – „Arena of Valor” – została wydana w 2017 r.

Nie jest to pierwsza współpraca marki projektanckiej i twórcy gry. Już wcześniej główny bohater „Final Fantasy XIII” służył jako model dla domu mody Louis Vuitton. Z kolei marka streetwearowa Bape zaprojektowała skórki m.in. do gry „PUBG Mobile”.

Źródło: www.theverge.com

  • 1
Bohaterka „Honor of Kings” w trenczu z domu mody Burberry

Bohaterka „Honor of Kings” w trenczu z domu mody Burberry

23 marca 2021

22 marca 2021