Dom mody Burberry zaprojektował postać do chińskiej gry „Honor of Kings” - Marketing przy Kawie
Dom mody Burberry zaprojektował postać do chińskiej gry „Honor of Kings”
  • 0
  • 1
23.03.2021

Dom mody Burberry zaprojektował postać do chińskiej gry „Honor of Kings”

„Honor of Kings” TiMi Studios to jedna z najpopularniejszych gier na świecie. Firma, której właścicielem jest Tencent, ogłosiła współpracę z Burberry. Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny brytyjskiego domu mody zaprojektuje wygląd Yao – jednej z bohaterek gry.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56219 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 marca 2021

22 marca 2021