Tran Möller’s zamiast nacierania śniegiem lub wypatrywania białych niedźwiedzi. Kampania
  • 2
  • 4
21.10.2022

Tran Möller’s zamiast nacierania śniegiem lub wypatrywania białych niedźwiedzi. Kampania

Möller’s (Orkla Care) to marka tranów dla najmłodszych. To także produkty w formie kapsułek – na odporność, zdrowy wzrok, sprawny mózg oraz zdrowe serce dla dorosłych. Od września trwa jej kampania „Norweski sposób na zdrowie i wsparcie odporności”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2022

Generacja Z w Polsce – bez buntu o lepszy świat, bez konfliktu pokoleń. Wyniki badania

Młodzi z pokolenia Z uchodzili dotąd za buntowników – zwłaszcza w kwestiach ekologicznych i społecznych. A jednak protestów i wychodzenia na ulicę nie mają we krwi. Jednocześnie wartości, ekologia i zaangażowanie społeczne marek nie są kluczowe przy ich decyzjach zakupowych – wynika z najnowszego badania Polaków w wieku 16–24 lat, przeprowadzonego przez dom mediowy Mediahub i Instytut Badawczy Pollster.