Tran Möller’s zamiast nacierania śniegiem lub wypatrywania białych niedźwiedzi. Kampania
  • 2
  • 4
21.10.2022

Tran Möller’s zamiast nacierania śniegiem lub wypatrywania białych niedźwiedzi. Kampania

Möller’s (Orkla Care) to marka tranów dla najmłodszych. To także produkty w formie kapsułek – na odporność, zdrowy wzrok, sprawny mózg oraz zdrowe serce dla dorosłych. Od września trwa jej kampania „Norweski sposób na zdrowie i wsparcie odporności”.

Przygotowano sześcio-, piętnasto- i trzydziestosekundowe spoty promujące tran Möller’s na potrzeby telewizji i internetu. Powstała też sesja zdjęciowa. Jesienna, deszczowa atmosfera była odtwarzana w ciągu dwóch dni zdjęciowych w sierpniu 2022, w okresie morderczych upałów.

Działania komunikacyjne prowadzi agencja Publicis Healthcare. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Artcore.

  • Reżyseria – Tomasz Knittel
  • Operator – Patryk Kin
  • Producent – Maria Nosal
  • Asystent produkcji/ koordynator – Lia Gortatowska
  • 4
Tran Möller’s promowany w kampanii telewizyjnej

Tran Möller’s promowany w kampanii telewizyjnej

Tran Möller’s promowany w kampanii telewizyjnej
Tran Möller’s promowany w kampanii telewizyjnej
Tran Möller’s promowany w kampanii telewizyjnej

 

21 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2022

Generacja Z w Polsce – bez buntu o lepszy świat, bez konfliktu pokoleń. Wyniki badania

Młodzi z pokolenia Z uchodzili dotąd za buntowników – zwłaszcza w kwestiach ekologicznych i społecznych. A jednak protestów i wychodzenia na ulicę nie mają we krwi. Jednocześnie wartości, ekologia i zaangażowanie społeczne marek nie są kluczowe przy ich decyzjach zakupowych – wynika z najnowszego badania Polaków w wieku 16–24 lat, przeprowadzonego przez dom mediowy Mediahub i Instytut Badawczy Pollster.