„Odpowiedzialny e-commerce 2022” – raport e-Izby - Marketing przy Kawie
„Odpowiedzialny e-commerce 2022” – raport e-Izby. Polki i Polacy chcą kupować odpowiedzialnie w internecie
  • 0
  • 1
28.10.2022

„Odpowiedzialny e-commerce 2022” – raport e-Izby. Polki i Polacy chcą kupować odpowiedzialnie w internecie

Czym jest odpowiedzialny biznes i zrównoważony rozwój, wie niewielka część z nas. Ale na pewno wiemy, czego oczekiwać od e-commerce pod względem odpowiedzialnej sprzedaży, zrównoważonego rozwoju i etyki w biznesie. To wnioski z raportu „Odpowiedzialny e-commerce 2022”, opracowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55869 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 października 2022

27 października 2022