Kampania marki Veolia „Stopień mniej znaczy więcej”
  • 0
  • 1
16.09.2022

Kampania marki Veolia „Stopień mniej znaczy więcej”

Veolia Polska z branży energii rozpoczęła kampanię „Stopień mniej znaczy więcej”. Celem jest przekonanie społeczeństwa, że zmiana nawyków korzystania z ogrzewania przekłada się na ograniczenie zużycia paliw, zmniejszenie wydatków i poprawę środowiska.

Badanie przeprowadzone przez Izbę Gospodarczą Ciepłownictwo Polskie wykazało, że ponad połowa Polaków przegrzewa swoje mieszkania, utrzymując średnią temperaturę na poziomie 22°C i więcej. W kampanii Veolia podkreśla, że zmniejszenie temperatury ogrzewania nawet o jeden stopień przynosi oszczędności. Jest korzystne dla zdrowia i ma pozytywny wpływ na środowisko. Oznacza to w praktyce:

  • 5–8% oszczędzonego ciepła,
  • zmniejszenie negatywnych efektów przegrzewania organizmu,
  • redukcję emisji pochodzących ze spalania paliw.

Działania będą prowadzone w Łodzi i Poznaniu – w miastach, w których Veolia dostarcza ciepło. Nośniki obejmują:

  • Outdoor – citylighty, reklamy na przystankach autobusowych i autobusach miejskich.
  • Radio – stacje grupy Agora: Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio.
  • Internet – portale Onet i Business Insider oraz sieci afiliacyjne.
  • 1
Veolia zachęca łodzian i poznaniaków do nieprzegrzewania mieszkań

Veolia zachęca łodzian i poznaniaków do nieprzegrzewania mieszkań

 

16 września 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2022

SodaStream zmienia identyfikację wizualną i repozycjonuje markę

Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie marki maszyn do samodzielnego gazowania napojów SodaStream (PepsiCo) mają być manifestem wartości i celów brandu. Nawiązują do trendów konsumenckich. Wśród nich wyróżnia rosnące zainteresowanie designem, innowacjami, a także świadomymi zakupami. Konsumenci poszukują produktów premium, szczególnie w sektorze spożywczym. Zwracają uwagę na ich funkcjonalność, wygląd, jak też wpływ na zdrowie i środowisko naturalne.