„Monster Odds” – kampania Betclic na Halloween
  • 1
  • 2
27.10.2022

„Monster Odds” – kampania Betclic na Halloween

Bukmacher Betclic rozpoczął kampanię halloweenowej oferty „Monster Odds”. Od 25 października do 3 listopada firma każdego dnia podwyższa kursy na wybrane wydarzenia. To cykliczna oferta, którą w tym roku promuje spot z influencerami, nawiązujący do niskobudżetowych horrorów z gatunku found footage.

W nowym pomyśle na przedstawienie produktu „Monster Odds” główne rolę odgrywają:

  • Robert Pasut, współzałożyciel grupy Abstra;
  • Arkadiusz Pydych, uczestnik najnowszej edycji Top Model;
  • Zwykły Kibic, youtuber.

Wystąpili oni w spocie inspirowanym klasycznymi już horrorami stylizowanymi na amatorskie nagrania, takimi jak „Blair Witch Project” czy „REC”. Film został opublikowany na profilach Betclic w serwisach społecznościowych.

Kampania realizowana także na profilach influencerów. Oprócz głównych bohaterów akcję komunikacyjnie wspierają też inne znane postaci internetu, komentując i reagując na publikowane materiały. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja 180heartbeats, a za produkcję spotu odpowiada F25 Production House.

  • 2
Betclic promuje ofertę „Monster Odds”

Betclic promuje ofertę „Monster Odds”

Betclic promuje ofertę „Monster Odds”

27 października 2022

26 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

W USA i Europie Zachodniej konsumenci ograniczą wydatki na święta 2022

Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak i na świecie. W USA i Europie Zachodniej w najbliższe święta 63 proc. osób ograniczy wydatki. Z kolei 40 proc. aktywnie będzie poszukiwać tańszych, alternatywnych ofert lub promocji. Badanie „Festive Season”, zrealizowane przez technologiczną platformę danych Channel Factory, prowadzącą działania na YouTube, przybliża sytuację finansową i najbliższe plany budżetowe konsumentów. Uwidacznia też wyraźne spowolnienie handlu i problem, z jakim przyjdzie się zmierzyć sprzedawcom i marketerom.