„Monster Odds” – kampania Betclic na Halloween
  • 1
  • 2
27.10.2022

„Monster Odds” – kampania Betclic na Halloween

Bukmacher Betclic rozpoczął kampanię halloweenowej oferty „Monster Odds”. Od 25 października do 3 listopada firma każdego dnia podwyższa kursy na wybrane wydarzenia. To cykliczna oferta, którą w tym roku promuje spot z influencerami, nawiązujący do niskobudżetowych horrorów z gatunku found footage.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54777 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 października 2022

26 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2022

W USA i Europie Zachodniej konsumenci ograniczą wydatki na święta 2022

Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak i na świecie. W USA i Europie Zachodniej w najbliższe święta 63 proc. osób ograniczy wydatki. Z kolei 40 proc. aktywnie będzie poszukiwać tańszych, alternatywnych ofert lub promocji. Badanie „Festive Season”, zrealizowane przez technologiczną platformę danych Channel Factory, prowadzącą działania na YouTube, przybliża sytuację finansową i najbliższe plany budżetowe konsumentów. Uwidacznia też wyraźne spowolnienie handlu i problem, z jakim przyjdzie się zmierzyć sprzedawcom i marketerom.