Oczekujemy zrównoważonego biznesu. Chce go ponad 70 proc. Polaków w badaniu GfK
  • 0
  • 1
22.06.2022

Oczekujemy zrównoważonego biznesu. Chce go ponad 70 proc. Polaków w badaniu GfK

Trzy czwarte Polaków oczekuje od marek konkretnych działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Blisko jedna trzecia weryfikuje te inicjatywy – wynika z raportu „Green Mood” opracowanego przez firmę badawczą GfK. Wzrost znaczenia zielonych trendów sprawia, że coraz częściej korzystamy także z innowacyjnych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań, takich jak np. automaty paczkowe. Chętniej sięgamy też po ekologiczne produkty. W tym przypadku istotną barierą są jednak wciąż zbyt wysokie ceny tego rodzaju artykułów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2022

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2022

Mural Tier Mobility w ramach kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”

Z początkiem maja Tier Mobility rozpoczął w Polsce kampanię „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”. Jej najnowszą odsłonę stanowi ekologiczny mural marki przedstawiający jednego z bohaterów działań – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. Praca została wykonana farbami oczyszczającymi powietrze. Fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.