Im mniej spalisz, tym więcej zjeszIm mniej spalisz, tym więcej zjeszIm mniej spalisz, tym więcej zjeszIm mniej spalisz, tym więcej zjesz
Dać coś za darmo, a zyskać. W tym cała sztuka (źr. Vestforbraending VestPizza)

Im mniej spalisz, tym więcej zjesz

Im mniej spalisz, tym więcej zjesz
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Polskie firmy energetyczne, które wydają miliony na budowanie swojego ekologicznego wizerunku, mogłyby sporo zaoszczędzić. Przykładem dla nich może być duńska kampania „Vest Pizza”, która przykuła uwagę krajowych i międzynarodowych mediów, mimo że jej budżet wyniósł zaledwie 70 tys. euro.

Rok 2007. Badania marketingowe firmy RWE Stoen wykazują, że klienci mają znikomą wiedzę na temat oszczędzania energii, a jednocześnie oczekują, że to firma energetyczna, myśląc o ich potrzebach, spopularyzuje sposoby na oszczędzanie.

Firma inicjuje zatem program edukacyjny „Świadoma Energia RWE Stoen” i zleca agencji San Markos przygotowanie kampanii, której hasła podkreślają korzyści ze zmiany codziennych przyzwyczajeń:

„Gotowanie bez pokrywki? 30% wyparowanej energii”,
„Po godzinach nie pracują! Kończysz pracę – wyłącz komputer i drukarkę”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się