Grywalizacja nie działa w budowaniu lojalności - Marketing przy Kawie
Grywalizacja nie działa w budowaniu lojalności – raport Spartavity
  • 0
  • 1
21.11.2022

Grywalizacja nie działa w budowaniu lojalności – raport Spartavity

W Polsce tylko niecałe 30% badanych firm ma program lojalnościowy w modelu omnichannel. Aplikację mobilną wdrożyło zaś 57% firm. Badani zawiedli się na grywalizacji. Firma Spartavity publikuje „2022 Loyalty Report”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 listopada 2022

20 listopada 2022