1 1 0 0 0 16.11.2023Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię – KFC żartuje z próśb klientów w świątecznym spocieW amerykańskim spocie na święta KFC żartuje z próśb klientów o zmianę menu. Komunikat „Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię” ma pokazać zaufanie do produktu z kurczakiem.
1 2 0 0 0 15.11.2023Kampania marki Tymbark zachęca do rozpoczynania dnia od sokuPijesz szklankę soku – pijesz porcję zdrowia. Jedną z pięciu porcji owoców i warzyw, które powinniśmy przyjmować codziennie. Najnowsza kampania soków marki Tymbark (Grupa Maspex) ma zachęcać odbiorców do wyrabiania sobie zdrowego nawyku picia soków.
0 1 0 0 0 15.11.2023Kampania internetowa Banków Spółdzielczych BPS z lokalizacją użytkownikaW kampanii Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS wykorzystywane są reklamy personalizowane, stworzone z pomocą AI. Dzięki temu możliwy jest bezpośredni przekaz do osób w sąsiedztwie każdego z 307 Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w całej Polsce.
1 7 0 0 0 15.11.2023McDonald’s w Łodzi jako wielka planszówka promuje Burger DrwalaLokal McDonald's w Łodzi zmienia się na tydzień w największą planszówkę w Polsce. Tak wygląda tegoroczna kampania „Lepsza strona zimy”, promująca Burgera Drwala.
0 1 0 0 0 15.11.2023BNP Paribas Real Estate Poland wybrało agencję public relationsBNP Paribas Real Estate Poland wybrało Garden of Words. Agencja zajmie się wsparciem komunikacji korporacyjnej, w tym koordynacji biura prasowego, kontaktów z mediami oraz pozycjonowania ekspertów marki.
0 2 0 0 0 15.11.2023Aldi promuje zero waste kampanią „W Aldi zyskujesz, gdy nie marnujesz”Kampania edukacyjna „W Aldi zyskujesz, gdy nie marnujesz” ma być inspiracją dla klientów, pracowników oraz innych przedsiębiorstw na rzecz zrównoważonej przyszłości.
1 1 0 0 0 15.11.2023„Rozmowa ma moc” – Bedoes w kampanii Fundacji UnawezaFundacja Unaweza prowadzi kampanię „Młode głowy”, dotyczącą zdrowia psychicznego młodzieży. W jej ramach powstał spot z udziałem Bedoesa 2115.
0 3 0 0 0 15.11.2023Podsumowanie 13. edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting w PoznaniuSześcioro prelegentów, czternaście obejrzanych kampanii oraz około trzysta osób na widowni. Tak w liczbach można podsumować Creativity2, czyli 13. edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting, która 7 listopada odbyła się w Sali Luna Concordia Design w Poznaniu.
1 1 0 0 0 15.11.2023„Niech nas dobra sieć łączy” – świąteczna kampania wizerunkowa T-MobileW świątecznym spocie T-Mobile słyszymy wiele niezręcznych pytań zadawanych przez krewnych w święta. Na koniec babcia pyta „Czy jesteś szczęśliwy?”. Telekom przekonuje, że najlepszym prezentem na święta jest dobra rozmowa.
1 1 0 0 0 15.11.2023„Tu się tworzą historie” – nowa platforma komunikacyjna OtomotoNowa strategia komunikacji marki Otomoto skupia się na pogłębieniu relacji z klientami. Budowanie zaufania do marki odbywa się poprzez zaprezentowanie autentycznych historii ludzi, którzy sprzedają auta na Otomoto. Wprowadzeniu nowej platformy komunikacji towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa.