0 1 0 7.10.2024Gigant luksusu LVHM globalnym sponsorem Formuły 1Globalny holding marek luksusowych LVHM podpisał 10-letnią umowę sponsoringową z Formułą 1. Umowa wejdzie w życie w 2025 r.
0 1 0 3.10.2024Campari Group próbuje wyeliminować sezonowość konsumpcji likieru AperolCampari Group próbuje strategii eliminacji sezonowości w spożyciu włoskiego aperitifu Aperol, którego sprzedaż tradycyjnie rośnie latem. Narzędziem mają być eventy.
1 9 0 2.10.2024Kinny Zimmer teledyskiem „Po co?” promuje najostrzejsze chipsy Lay’s, Doritos i CheetosW ramach promocji najostrzejszych smaków chipsów Lay’s, Doritos i Cheetos (PepsiCo) powstał mural i teledysk. Firma nawiązała współpracę z raperem Kinnym Zimmerem (Wiktorem Jakowskim).
1 3 0 2.10.2024„Bielizna, której nie poczujesz” – Małgorzata Socha w kampanii marki TriumphTriumph rusza z kampanią kolekcji Body Make-Up Illusion. Jej ambasadorką została Małgorzata Socha. Popularną aktorkę będzie można zobaczyć m.in. na nośnikach OOH w największych miastach czy witrynach salonów Triumph w całej Polsce. Kampania Body Make-Up Illusion będzie także obecna w telewizji, radiu i prasie.
0 2 0 2.10.2024Natalia Kukulska z córką oraz Maffashion w kampanii płynu micelarnego GarnierW pierwszej lokalnej kampanii płynu micelarnego 3 w 1 marki Garnier występują Maffashion oraz Natalia Kukulska z córką. Październikowa kampania to początek długoterminowej współpracy, która potrwa do końca 2025 r.
0 1 0 2.10.2024Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards PolandJury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i Lotte Wedel (po 5).
0 3 0 2.10.2024Prawie 1/3 mniej odsłon w 20 największych polskich serwisach z treściami redakcyjnymiMiędzy 20 a 29 września dwadzieścia największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż między 30 sierpnia a 8 września. Pokazuje to badanie Mediapanel PBI i Gemius.
1 1 0 2.10.2024Pudliszki kontynuują platformę kreatywną kampanią „Jak domowe, a gotowe”Kampania promuje nową linię gotowych dań marki Pudliszki. Produkty te stworzono z myślą o konsumentach pragnących spożywać domowe obiady, ale zmagających się z brakiem czasu w związku z zapracowaniem.
1 1 0 2.10.2024Willow Smith w globalnej kampanii marki CupraAmerykańska artystka Willow Smith wystąpiła w spocie promującym model Tavascan. Kampania „One of them, one of us” odwołuje się bezpośrednio do buntowników, którzy mają odwagę kwestionować status quo.
0 1 0 2.10.2024Influencerzy reklamują Gang Produkciaków BiedronkiW ramach promocji kolekcji maskotek Biedronki wystartowała kampania „Produkciaki przejmują...”. Biorą w niej udział influencerzy parentingowi i gamingowi, m.in. Olga Frycz, iSuperMWK i Aleksandra Żuraw.