Dyrektywa Omnibus w programach lojalnościowych – wciąż nie tak łatwo określić, jak i kiedy ją stosowaćDyrektywa Omnibus w programach lojalnościowych – wciąż nie tak łatwo określić, jak i kiedy ją stosowaćDyrektywa Omnibus w programach lojalnościowych – wciąż nie tak łatwo określić, jak i kiedy ją stosowaćDyrektywa Omnibus w programach lojalnościowych – wciąż nie tak łatwo określić, jak i kiedy ją stosować
Gdzie i jak poinformować o obniżce wynikającej z programu lojalnościowego? (fot. ulleo/Pixabay)

Dyrektywa Omnibus w programach lojalnościowych – wciąż nie tak łatwo określić, jak i kiedy ją stosować

Dyrektywa Omnibus w programach lojalnościowych – wciąż nie tak łatwo określić, jak i kiedy ją stosować

Maciej Bednarek

-

specjalista z zakresu prawa ochrony danych osobowych, Kancelaria Adwokacka Pałucki & Szkutnik

Maciej Bednarek

specjalista z zakresu prawa ochrony danych osobowych, Kancelaria Adwokacka Pałucki & Szkutnik

Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, prawie budowlanym, prawie pracy, regulacjach odnoszących się do branży e-commerce. Jest członkiem stowarzyszenia SABI oraz świadczy usługi inspektora ochrony danych osobowych.

Filip Zajdel

-

head of customer success, Sparta Loyalty

Filip Zajdel

head of customer success, Sparta Loyalty

Od 2008 r. zajmuje się programami lojalnościowymi i projektami CRM. Pracował w firmach konsultingowych i IT, w których odpowiedzialny był za doradztwo koncepcyjne w zakresie lojalności klientów oraz za zespoły specjalistów zajmujących się budową i realizacją programów lojalnościowych dla wielu branż (paliwowej, odzieżowej, FMCG, dermo oraz B2B). Od 2014 r. w Spartavity zajmuje się strategią i sprzedażą platformy Sparta Loyalty. Brał udział w projektach wdrożeniowych systemów lojalnościowych oraz kart podarunkowych dla takich firm, jak The Body Shop, Briju, Gatta, New Balance, Kazar, iDream, Taranko.

Choć dyrektywa Omnibus obowiązuje już od ponad pół roku, nadal budzi wiele wątpliwości, m.in. w zakresie programów lojalnościowych. Na początku mówiło się, że nie będą one objęte nowymi przepisami, później – że dyrektywa nie obowiązuje w przypadku personalizacji oferty. Dziś, dzięki szczegółowym wyjaśnieniom prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wiemy na ten temat więcej. Jak więc do dyrektywy powinni podchodzić zarządzający programami lojalnościowymi?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja