„Stryj mawiał, że bogaci nudzą się drożej” – Aplikuj.pl na billboardach
  • 0
  • 10
10.05.2019

„Stryj mawiał, że bogaci nudzą się drożej” – Aplikuj.pl na billboardach

„Nadmiar pieniędzy jeszcze nigdy nie wyprowadził mnie z równowagi”. „Jak cię widzą, tak ci płacą”. „Dziadek mawiał, że im więcej pracujesz, tym dłużej żyjesz” – to tylko kilka haseł wykorzystanych w kampanii outdoorowej portalu Aplikuj.pl.

Do promocji Aplikuj.pl wykorzystało 9 kreacji. Każda zawiera inne hasło i zdjęcie w stylu retro, które uzupełnia prezentowany komunikat. Na potrzeby projektu firma ogłosiła konkurs w internecie i mediach społecznościowych. Kreacje na billboardach są owocem pomysłów zwycięzcy konkursu oraz pracy działu graficznego i marketingowego.

Kampania realizowana jest na nośnikach Cityboard Media. Obecnie wykorzystywanych jest 18 nośników typu cityboard (6 x 3 m) oraz 2 nośniki typu supercityboard (12 x 4 m) w Krakowie. Działania promocyjne na OOH ruszyły od pierwszych dni maja i potrwają do końca miesiąca. W marcu kampania była realizowana w Katowicach.

  • 10
 

10 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2019

PSPR zgłasza do Rady Etyki PR sprawę informacji podanych w książce „Delfin. Mateusz Morawiecki”

Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wyraziły zaniepokojenie informacjami zamieszczonymi w wydaniu „Super Expressu” z 10 maja na temat książki Piotra Gajdzińskiego. Według dziennikarzy autor opisuje w niej szczegóły z życia prywatnego swojego przełożonego, Mateusza Morawieckiego. PSPR zwróciło się o wydanie opinii w sprawie złamania Kodeksu etyki PSPR.