Jak Coca-Cola wpływa na badania naukowe? Analiza
  • 0
  • 0
10.05.2019

Jak Coca-Cola wpływa na badania naukowe? Analiza

Coca-Cola przeznacza miliony dolarów na badania naukowe prowadzone na uniwersytetach. Jeśli jednak ich wyniki są sprzeczne z interesami koncernu, mogą nigdy nie ujrzeć światła dziennego. Takie są wnioski z analizy opublikowanej na łamach „Journal of Public Health Policy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2019

PSPR zgłasza do Rady Etyki PR sprawę informacji podanych w książce „Delfin. Mateusz Morawiecki”

Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wyraziły zaniepokojenie informacjami zamieszczonymi w wydaniu „Super Expressu” z 10 maja na temat książki Piotra Gajdzińskiego. Według dziennikarzy autor opisuje w niej szczegóły z życia prywatnego swojego przełożonego, Mateusza Morawieckiego. PSPR zwróciło się o wydanie opinii w sprawie złamania Kodeksu etyki PSPR.