Cheetos w loterii rozdaje naklejki na ubrania
  • 1
  • 1
10.05.2019

Cheetos w loterii rozdaje naklejki na ubrania

Marka chrupek Cheetos (PepsiCo) wystartowała z loterią. Towarzyszy jej kampania pod nazwą „Fashionista 2.0”.

W promocyjnych paczkach chrupek Cheetos oznaczonych banerem kryją się naklejki na ubrania z efektem neonu, świecące w ciemności. Kampania rozpoczęła się 6 maja. Od 13 maja prowadzona będzie w telewizji oraz Internecie, w tym social media (Facebook, Instagram, YouTube). Zaplanowano także działania z influencerami (Instagram i Tik Tok).

W kolejnej odsłonie marka zachęca odbiorców do transformacji garderoby i dzielenia się efektami w mediach społecznościowych z wykorzystaniem hashtagu #CheetosCrew. Z pomocą tym, którzy chcą dodać świeżości swojej szafie, przychodzi Chester – brand hero Cheetos. Stworzona przez niego kolekcja naklejek na ubrania obejmuje 50 różnych wzorów. Łącznie w paczkach znalazło się 11 mln naklejek.

Loteria „Fashionista 2.0” trwa od 22 kwietnia do 30 sierpnia 2019 r. Za jej strategię, kreację, realizację i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Obsługą loterii zajmuje się agencja Avanti. Kampanię w telewizji oraz Internecie zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

  • 1
 

10 maja 2019