0 0 0 0 0 6.05.201987 proc. Polaków ma zaufanie do swojego banku87 proc. Polaków ufa bankowi, któremu powierzyło swoje środki, a 83 proc. także doradzającemu pracownikowi tej instytucji. Takie wyniki przyniosło badanie „Reputacja sektora bankowego”, przeprowadzone na zlecenie Związku Banków Polskich. Ponadto 81 proc. klientów uważa płatności dokonywane za pomocą karty płatniczej za bezpieczne. Rok 2019 jest kolejnym, w którym odnotowano wzrost zaufania do banków działających w naszym kraju.
0 3 0 0 1 6.05.2019Facebook przechodzi metamorfozę – zmienia wygląd, logo i rozwija grupy30 kwietnia, podczas konferencji F8 zaanonsowano duże zmiany w wyglądzie i funkcjach Facebooka. Pojawi się nowy interfejs, dalszy rozwój grup i koncentracja na funkcjach społecznościowych. Facebook również modernizuje swoje logo.
0 10 0 0 0 6.05.2019„15 lat razem w Unii Europejskiej” – trzydniowa kampania Polskiej Fundacji NarodowejPolska Fundacja Narodowa przygotowała spoty skierowane do odbiorców z dziewięciu państw członkowskich, z którymi 15 lat temu Polska wstąpiła do UE. To część kampanii wizerunkowej „15 lat razem w Unii Europejskiej”.
0 5 0 0 0 30.04.2019Miniserial Polsatu, którego partnerem jest Santander Bank Polska„Domowe rozgrywki” to nowy miniserial Telewizji Polsat. Opowiada o codziennym życiu rodziny Czechoskich. Partnerem produkcji jest Santander Bank Polska, a jednym z bohaterów Łukasz Nowicki – ambasador marki. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 5 maja.
1 1 0 0 0 29.04.2019„Masz go w domu?” – Viscoplast startuje z kampaniąMarka przylepców Viscoplast pod koniec kwietnia rozpoczęła kampanię reklamową „Masz go w domu?”. Jej celem jest wsparcie działań sprzedażowych i wzmocnienie pozycji rynkowej brandu w Polsce. Osią aktywności komunikacyjnych jest spot telewizyjny.
1 0 0 0 0 29.04.2019Muniek Staszczyk reinterpretuje utwór rapera DonGuralesko w projekcie ŻubrówkiRozpoczęła się druga odsłona akcji „Czarna polana” zainicjowanej przez markę Żubrówka Czarna. W jej ramach Muniek Staszczyk z zespołu T.Love zaśpiewał utwór rapera DonGuralesko. Autorem teledysku jest Tomasz Bagiński.
0 0 0 0 0 29.04.2019Cukier Królewski przedłuża współpracę z agencją Open MediaProducent Cukru Królewskiego, Südzucker Polska przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Firmy współpracują od trzynastu lat.
0 5 0 0 0 29.04.2019Kim musi się stać PR-owiec przyszłości? Podsumowanie XIX edycji Kongresu Profesjonalistów Public RelationsZa nami XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tegorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 300 uczestników. Przysłuchiwali się oni dwudziestu prelekcjom, a także brali udział w dwóch warsztatach praktycznych oraz sesji naukowej.
0 7 0 0 0 26.04.2019 Aktualizacja: 21:0027.04.2019„Manifest ignorancji” – Coca-Cola wysłała plastikowe butelki influencerom, żeby je wyrzuciliDo mediów i influencerów dotarła w piątek (26 kwietnia) przesyłka od Coca-Coli. Zawierała plastikową butelkę z listem. Marka zachęca w nim odbiorców, by... wyrzucili otrzymaną butelkę. Akcja spotkała się z mieszanymi odczuciami adresatów.
1 0 0 0 1 26.04.2019„Salmon is Good, Mowi is Goodness” – ruszyła wielokanałowa kampania reklamowa łososia MowiWchodząca na polski rynek norweska marka łososia Mowi rozpoczęła wielokanałową kampanię reklamową „Salmon is Good, Mowi is Goodness”. Jej celem jest zmiana postrzegania tej ryby przez konsumentów oraz zwrócenie uwagi na walory kulinarne i wartości odżywcze.