0 6 0 0 0 5.12.2018Starcom: blisko 9% wzrostu wydatków reklamowych po trzech kwartałach 2018 r. Najszybciej rośnie InternetPo dziewięciu miesiącach 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6% w drugim kwartale do 8% w trzecim. W całym analizowanym okresie rynek zanotował największy wzrost od 2008 r. – wynika z raportu agencji mediowej Starcom.
0 0 0 0 0 5.12.2018Podczas polskiego Black Friday 2018 najbardziej atrakcyjne promocje przygotowały największe sieci internetowe. Badanie DeloitteCoroczna analiza ofert blisko 800 sklepów internetowych przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo pokazała, że promowany przez sprzedawców Black Friday to w dużej mierze nadal zabieg marketingowy. Mimo to zauważono, że w największych sieciach obniżki były znacznie większe niż dla ogółu rynku. Ze „Świątecznego barometru cenowego” wynika, że w czarny piątek w porównaniu do piątku 16 listopada ceny były niższe średnio o 3,5 proc.
0 3 0 0 0 5.12.2018Blisko 195 tys. bogatych i bardzo bogatych Polaków napędza rynek dóbr luksusowych. Badanie KPMGW 2017 r. blisko 195 tys. Polaków zarabiało miesięcznie powyżej 20 tys. zł brutto. Miesięczne dochody powyżej 50 tys. zł osiągało 50 tys. osób – pokazuje raport KPMG w Polsce, zatytułowany „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2018”.
0 0 0 0 0 4.12.2018Google, Facebook, Netflix – firmy, które stoją za odpływem czytelników z prasy, same się w niej reklamująFirmy technologiczne, które znacząco przyczyniły się do odpływu budżetów reklamowych z drukowanej prasy, wykorzystują to medium w swoich działaniach promocyjnych. Robią tak m.in. Facebook, Google czy Netflix.
3 3 0 0 0 4.12.2018Gwiazdy przepraszają przyszłe pokolenia w kampanii „I CO2 dalej”Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi to międzynarodowa organizacja prawników zajmująca się ochroną środowiska. Właśnie rozpoczęła kampanię zwracającą uwagę na wszechobecne zmiany klimatu. W akcję włączyły się gwiazdy polskiego show-biznesu, ludzie świata kultury i nauki, m.in. Roma Gąsiorowska, Magdalena Schejbal, Katarzyna Bonda czy Paweł Orleański.
1 0 0 0 0 4.12.2018Katarzyna Zielińska w świątecznej odsłonie kampanii marki Kasia„Podziel się kawałkiem szczęścia” to hasło kampanii reklamowej margaryny Kasia (Upfield Polska). Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Zielińska.
0 3 0 0 0 4.12.2018Google w aplikacji Arts & Culture zebrał dzieła Vermeera w jednym miejscuAplikacja Google Arts & Culture zyskała nową funkcję. Wykorzystująca rozszerzoną rzeczywistość galeria kieszonkowa umożliwia zwiedzenie wirtualnej wystawy i podziwianie wszystkich 36 prac Jana Vermeera w jednym miejscu. Wśród eksponatów jest też arcydzieło. którego już nie ma w realnych zbiorach.
0 7 0 0 0 4.12.2018Kärcher stworzył graffiti myjką ciśnieniową na zabytkowym mościeBamberg to zabytkowe miasteczko położone w Bawarii. W maju z okazji 25. rocznicy wpisania jego starówki na listę UNESCO na najbardziej znanym z mostów powstało nietypowe malowidło. To graffiti wykonane myjką ciśnieniową. Stworzyła je firma Kärcher.
0 1 0 0 1 4.12.2018Czy Polacy słuchają podcastów? Badanie NielsenaPołowa polskich internautów deklaruje, że zna pojęcie podcast. Badanie Nielsena na zlecenie Storytel Polska pokazuje jednak, że wciąż sięgamy po nie rzadziej niż słuchacze za oceanem.
0 1 0 0 0 4.12.2018TVP wybrała firmę Kantar do zbadania pozycjonowania swoich kanałów na tle konkurencji21 listopada Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na przeprowadzenie badania sondażowego „Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji”. Wygrała go firma Kantar, która zaproponowała najwyższą cenę.