1 1 0 9.12.2019Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej sieci LewiatanRuszyła kampania wizerunkowa marki Lewiatan. Składa się z trzech odsłon kierowanych do kluczowych grup klientów sieci spożywczych.
0 1 0 9.12.2019Paradoks cyfrowy na rynku mediów w roku 2020. Analiza firmy KantarW roku 2020 technologia nadal będzie wpływać na zmianę rynku mediów, stwarzając zarówno nowe możliwości, jak i niespotykane dotąd wyzwania. Z jednej strony rosnąć będą wydatki na reklamy w mediach społecznościowych, z drugiej rozwój technologiczny umożliwi konsumentom większe zaangażowanie się działania w świecie realnym – pokazuje raport firmy Kantar.
0 5 0 9.12.2019Spotify ujawnia dziwne nawyki słuchaczy w kampanii billboardowejMarka Spotify rozpoczęła kampanię OOH „Wrapped 2019”. Prezentuje w niej najważniejsze momenty w kulturze, trendy i memy ostatnich lat.
1 1 0 9.12.2019Widzowie zaniepokojeni kobietą ze świątecznej reklamy marki Peloton. Ryan Reynolds zaprasza ją do współpracyMarka sprzętu do ćwiczeń Peloton przygotowała świąteczny spot, który wzbudził sporo negatywnych emocji u widzów. Aktor Ryan Reynolds („Deadpool”, „Detektyw Pikachu”) postanowił wykorzystać sytuację do promocji własnej marki.
0 1 0 9.12.2019Ciasta, pieczywo oraz ryby i bakalie na wagę – kontrola Inspekcji Handlowej wykazała nieprawidłowościNa początku 2019 roku Inspekcja Handlowa sprawdziła żywność oferowaną w sprzedaży luzem. Zakwestionowała prawie dwie trzecie produktów. Większość zastrzeżeń dotyczyła oznakowania.
0 1 0 9.12.2019Złote Spinacze 2019 rozdaneZnamy zwycięzców XVII edycji konkursu Złote Spinacze. W tym roku Jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych.
1 1 0 6.12.2019Idealna choinka w świątecznej kampanii McDonald’sPod koniec listopada McDonald’s Polska rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Spot ukazuje rodzinę wybierającą choinkę.
0 1 0 6.12.2019E.Wedel szuka agencji kreatywnejStartuje przetarg na obsługę 360 stopni marki E.Wedel. Do procesu zaproszono agencje kreatywne „otwarte na partnerską współpracę, szczerą komunikację i wspólne tworzenie kampanii, obok których nie można przejść obojętnie”.
0 4 1 6.12.2019Sklep internetowy Moliera2.com wystartował ze świąteczną kampanią reklamowąZ początkiem grudnia na nośnikach OOH w centrum Warszawy, Gdańska, Krakowa oraz Poznania rozpoczęła się kolejna kampania sklepu internetowego Moliera2.com. Przekaz reklamowy wykorzystuje krótkie hasła w formie memów.
0 2 0 6.12.2019Współpraca firm GoldenSubmarine i BluerankAgencje Bluerank i GoldenSubmarine podpisały porozumienie o współpracy merytorycznej. Głównym celem zawarcia umowy jest wzajemne uzupełnienie i wzmocnienie kompetencji w różnorodnych obszarach komunikacji e-marketingowej. Dzięki temu potencjał obu agencji – zwłaszcza w kontekście udziału w wybranych przetargach i pozyskiwania nowych klientów – ma znacząco wzrastać.