Noizz.pl inicjuje kampanię społeczną o mężczyznach w Polsce. Twarzami akcji Żebrowski i Stankiewicz
  • 1
  • 2
3.02.2022

Noizz.pl inicjuje kampanię społeczną o mężczyznach w Polsce. Twarzami akcji Żebrowski i Stankiewicz

Portal internetowy Noizz.pl zwraca uwagę na sytuację współczesnych mężczyzn w Polsce. Na podstawie wyników badań zleconych agencji badawczej Kantar informuje o kondycji polskich mężczyzn, ich oczekiwaniach i potrzebach oraz publikuje reportaż multimedialny. Twarzami kampanii są m.in. Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51607 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Arian

3 miesiące temu

Tak, powinna dominować narracja skupiona na produkcie i jego realnych przymiotach, jeśli takowe są.

3 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
3.02.2022

Firmy powinny uaktualnić strategie rozwoju ze względu na zmiany w podejściu konsumentów do pracy, technologii, marek i środowiska – wynika z raportu Accenture „Fjord Trends 2022”

Według corocznego raportu „Fjord Trends” publikowanego przez Accenture Interactive – dwa lata pandemii wywołały powszechną zmianę stosunku ludzi do pracy, technologii i planety, a także zmianę nawyków zakupowych. Biorąc pod uwagę te czynniki, firmy powinny zmienić sposób prowadzenia biznesu.