0 8 0 19.01.2023Połowa pokolenia Z może zaakceptować krótkoterminowe ograniczenia ekonomiczne dla zrównoważonej przyszłościPokolenie Z da decydentom czas na to, aby osiągnąć wzrost gospodarczy, jeżeli będą w stanie przedstawić przejrzysty cyfrowy plan na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości. Tak wynika z badania „Future Proof” Dell Technologies.
0 1 0 19.01.2023Sytuacja finansowa polskich seniorów nie jest taka zła, jak mogłoby się wydawaćDzień Babci i Dziadka daje pretekst, by pomyśleć o sytuacji finansowej polskich seniorów. Czy mamy przed oczami obraz starszej osoby, której z powodu niskiej emerytury czy renty? Której nie stać na leki i musi pożyczać pieniądze, by zapłacić rachunki? Jak pokazuje raport Intrum „European Consumer Payment Report 2022”, ten wizerunek jest prawdziwy tylko w połowie.
0 1 0 18.01.2023PZŁF ogłasza konkurs na nowe logoZałożony w 1921 r. Polski Związek Łyżwiarstwa Figurowego ogłasza konkurs na opracowanie nowego logotypu PZŁF.
0 4 0 18.01.2023Panattoni robi meble miejskie z turbin wiatrowychPanattoni, firma z branży nieruchomości przemysłowych w Europie, wspiera upcykling infrastruktury wytwarzającej zieloną energię. W piętnastu lokalizacjach dewelopera znajdują się ekologiczne meble miejskie wykonane ze zużytych turbin wiatrowych. W 2023 r. takie meble pojawią się w kolejnych stu miejscach.
0 3 0 18.01.2023Kosmetyki Stars From The Stars na polskim serwerze MinecraftMarka Stars From The Stars przygotowała własny tryb rozgrywki w popularnej grze Minecraft. Od 13 stycznia użytkownicy mogą korzystać z wirtualnych kosmetyków, które wpływają na przebieg gry.
0 3 0 18.01.2023Genius Universitatis 2023 – rusza konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższejWystartowała XI edycja konkursu marketingowego dla uczelni. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, wideo online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach).
0 1 0 18.01.202360 proc. konsumentów z Polski ocenia, że w ostatnim roku ich sytuacja finansowa się pogorszyłaObawy inflacyjne konsumentów w Polsce utrzymują się na poziomie z zeszłego miesiąca – wskazanie w wysokości 60 proc. należy do najniższych spośród ankietowanych państw. Jak wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, do 46 proc., a więc o 4 p.p. spadł odsetek ogółu ankietowanych oceniających, że nie może sobie pozwolić na wydatki na przyjemności.
0 2 0 18.01.2023Bolt w nowej kampanii podkreśla, że podnosi bezpieczeństwo16 stycznia wystartowała kampania pośrednika przejazdów miejskich „Nowy Rok, Nowy Bolt”. Ma podkreślić punkt zwrotny w działalności firmy, która dokonała ostatnio poważnych zmian operacyjnych. Na warszawskich ulicach pojawiły się citylighty z kreacjami, które opowiadają o podjętych przez przewoźnika działaniach w podnoszeniu bezpieczeństwa.
0 1 0 18.01.2023Zbliża się termin nadsyłania prac w konkursie Ekspozycja RokuKonkurs organizuje Polska Izba Przemysłu Targowego. Po raz pierwszy w tej edycji konkurs ma formułę otwartą. Mogą w nim uczestniczyć zarówno członkowie PIPT, jak i osoby czy firmy spoza Izby.
0 2 0 18.01.2023Netflix wybiera Nielsena jako dostawcę wiedzy o zachowaniach widzów, m.in. w PolsceWieloletnia umowa dotyczy dostarczania Netflixowi danych telewizyjnych i streamingowych, które pozwalają przedstawić zwyczaje współczesnych widzów. Umowa obejmuje Stany Zjednoczone, Meksyk i Polskę.