0 2 0 0 0 23.07.2021Mrozu ambasadorem kampanii „Jim Beam Always Welcome”Łukasz Mróz znany jako Mrozu został polskim ambasadorem marki Jim Beam w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Jim Beam Always Welcome”. W jej globalnej odsłonie biorą udział gwiazdy muzyki światowego formatu: Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice.
0 1 0 0 0 23.07.2021Zastrzeżenia do koncentracji Carrefour – TescoPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wystosował zastrzeżenia do przejęcia przez Carrefour Polska powierzchni handlowej wykorzystywanej przez hipermarket Tesco w Bielanach Wrocławskich. Transakcja może doprowadzić do ograniczenia konkurencji na lokalnym rynku.
0 1 0 0 0 22.07.2021Reklama online w dobie post-cookie – raport IAB Polska i PBIZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) prezentują raport „Reklama online w dobie post-cookie”. Publikacja omawia zagadnienia związane z projektowanymi zmianami dotyczących 3rd party cookies oraz ich wpływem na cały ekosystem reklamowy.
0 3 0 0 0 22.07.2021Sektor agencji PR wart ponad miliard złotych – pokazuje badanie ExactoW Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich organizacji branżowych. Ze sprawozdań finansowych za 2019 r. wynika, że szacowany przychód roczny wszystkich polskich agencji PR raportujących dane finansowe przekracza 1,1 mld zł – pokazuje badanie Exacto oraz UMCS w Lublinie i UW.
1 1 0 0 0 22.07.2021Raport „UX i Product Design w Polsce 2021”Dostępna jest już 7. edycja raportu „UX i Product Design w Polsce”. Pokazuje on rolę i miejsce usług UX w branży IT.
0 1 0 0 0 22.07.2021Toyota nie będzie emitować specjalnych reklam na igrzyska olimpijskie w JaponiiToyota jest jednym z największych sponsorów zbliżających się igrzysk olimpijskich w Tokio. Producent samochodów nie przygotował jednak w Japonii żadnych reklam związanych ze sportowymi zmaganiami. Będzie emitował swoje standardowe kreacje.
0 9 0 0 0 22.07.2021Wartość koszyka maksymalnego sieci handlowych w czerwcu niższa o 13% niż przed rokiem. Badanie ASM Sales Force AgencyWskaźnik inflacji w Polsce wciąż utrzymuje się na podwyższonym poziomie. Jednak jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, uśrednione ceny podstawowych produktów FMCG są w czerwcu nieznacznie niższe niż miesiąc temu i sporo niższe niż rok wcześniej. Niesłabnąca konkurencja cenowa między sieciami handlowymi sprawia, że czerwiec jest kolejnym miesiącem, w którym wartość koszyka maksymalnego jest niższa w porównaniu do poprzedniego roku. W porównaniu do czerwca 2020 r. zmniejszyła się o 13,06%.
0 1 0 0 1 21.07.2021Ben & Jerry’s nie będzie sprzedawać lodów na terenach okupowanych przez Izrael19 lipca marka Ben & Jerry’s poinformowała, że nie będzie sprzedawać swoich lodów na okupowanych terytoriach palestyńskich (OTP). Firma oświadczyła, że jest to niezgodne z jej wartościami.
0 1 0 0 0 21.07.2021Spark Ads – nowy format reklamowy na TikTokuTikTok wprowadza Spark Ads. To nowy format reklamowy, który umożliwia markom rozpowszechnianie lokalnych treści i materiałów promocyjnych na większą skalę.
0 1 0 0 0 21.07.2021Wskaźniki reklam wideo w II kwartale w Polsce w dół, dla reklam display stabilne. Raport „Viewability Benchmarks” firmy MeetricsŚredni współczynnik widoczności (viewability) reklam display pozostaje na polskim rynku po II kwartale bieżącego roku na identycznym poziomie, jak kwartał wcześniej. Reklamy wideo są o kilka punktów procentowych mniej widoczne w porównaniu z I kwartałem – wynika z raportu „Viewability Benchmarks” firmy Meetrics.