Axe definiuje męskość dla pokolenia Z
  • 1
  • 1
14.05.2021

Axe definiuje męskość dla pokolenia Z

Marka Axe (Unilever) uważa, że generacji Z przydałoby się trochę więcej pewności siebie. W kampanii „The New Axe Effect” pokazuje, jak daleko młodzi mężczyźni zaszli w podejściu do zapachów kosmetyków.

Chociaż trendy zapachowe ewoluują w czasie, pewność siebie wynikająca z dobrego zapachu pozostaje niezmienna – mówi Dawn Hedgepeth, dyrektor generalna i wiceprezes ds. dezodorantów, produktów do pielęgnacji męskiej oraz balsamów do rąk i ciała firmy Unilever.

Jak dodaje, młodzi mężczyźni są bardziej otwarci i inkluzywni niż starsze pokolenia. Ta generacja niekoniecznie wybiera zapach, oceniając, czy jest on tradycyjnie „męski”, czy „kobiecy”. Chodzi im bardziej o to, co sprawia, że czują się najlepiej, co daje im pewności siebie i po prostu przemawia do nich.

Zdaniem Hedgepeth mężczyźni z pokolenia Z wyraźnie chcą czuć się czystsi i bardziej pewni siebie, a nie tylko rozpylać coś, aby ukryć zapach.

W stworzonym na potrzeby kampanii spocie bohater nie tylko chce przyciągać uwagę młodych kobiet na ulicy. Jego świeżo pachnąca pewność siebie rzuca zaklęcie na znacznie starszą kobietę, brodacza myjącego okna, sprzedawcę hot dogów i pudla.

Marka twierdzi, że chce odwołać się do szeroko zakrojonych pomysłów pokolenia Z na atrakcyjność. Odzwierciedlono to m.in. w obsadzie reklam, elementach muzycznych i animacyjnych. Stąd także na opakowaniach dezodorantu pojawią się prace artysty graffiti Bena Tallona.

Dawn Hedgepeth podkreśla, że na początku pandemii firma zauważyła spadek użycia sprayów do ciała. Wraz z ponownym otwieraniem się gospodarki następuje jednak wzrost. – Jesteśmy gotowi, aby na nowo wzbudzać zainteresowanie, z którego znana jest ta marka – zapowiada wiceprezes Unilevera.

Źródło: www.mediapost.com

  • 1
Axe definiuje męskość – już nie po raz pierwszy

Axe definiuje męskość – już nie po raz pierwszy

14 maja 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2021

Nagrody AdRetail dla najpopularniejszych wydawców gazetek i katalogów promocyjnych wręczone

W IV edycji programu AdRetail Inspirio spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. Sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono Lego, Selgrosa, Castoramę, Avon, Lidla, Kaufland, Empik, Media Expert, PoloMarket oraz Żabkę. Przyznano również specjalne wyróżnienia dla Biedronki i sieci Leroy Merlin.